| کد مطلب: ۱۳۲۶۶

لیست آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

لیست آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

آموزشگاه های زبان معتبری در سطح شهر تهران وجود دارند که به آموزش زبان به صورت مکالمه محور و کاربردی می پردازند. یکی از ویژگی های یک آموزشگاه زبان، نزدیک بودن محل آموزشگاه به محل زندگی یا کار شما می باشد تا بتوانید به سهولت در کلاس زبان شرکت کنید.

از این رو در این مطلب می خواهیم برای ساکنین غرب تهران جنت آباد لیستی از آموزشگاه های معتبری که در این مکان وجود دارند را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین آموزشگاه را برای یادگیری زبان انتخاب نمایید.

۱. آموزشگاه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا، یکی از آموزشگاه های با سابقه و معتبر زبان می باشد که در غرب تهران جنت آباد جنوبی واقع است که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش می باشد. این موسسه غیر از این شعبه، شعبه دیگری نداشته و به آموزش زبان های مختلف به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

کلاس های موسسه به صورت خصوصی و گروهی با ظرفیت محدود برگزار می شوند و امکان اعزام استاد به محل زندگی و یا کار زبان آموز نیز وجود دارد.

از ویژگی های بارز موسسه برگزاری کلاس های آنلاین زبان می باشد که در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند و دارای تمامی امکانات لازم برای برگزاری یک کلاس آنلاین که شبیه سازی از کلاس حضوری باشد هست.

اساتید موسسه از بهترین ها و بسیار مجرب در بحث آموزش می باشند و همگی دارای مدارک تدریس و یا دانشگاهی معتبر می باشند. منابع آموزشی در موسسه از بروزترین منابع آموزشی می باشند که در کنار آن ها از منابع کمک آموزشی معتبر نیز استفاده خواهد شد.

ارزیابی زبان آموزان و بررسی روند آموزشی شان توسط سوپروایزرین بررسی می شود و با بازخوردهای مدرسین به برنامه ریزی بهتر برای بهبود یادگیری شان اقدام خواهد شد. بعد از اتمام دوره مدرک زبانی معتبر که مورد تایید آموزش و پرورش می باشد به شما اهدا خواهد شد.

جدا از کلاس های آموزش زبان، کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی از جمله آیلتس، تافل، PTE، OET، دولینگو و... برگزار می شوند. برای ثبت نام ابتدا باید تعیین سطح شوید و سپس براساس شرایط تان شروع به یادگیری نمایید.

۲. آموزشگاه زبان ایرانمهر

موسسه زبان ایرانمهر، یکی از آموزشگاه های زبان معتبر در تهران می باشد که دارای شعبه های مختلف در مناطق مختلف است. یکی از این شعب ها در جنت آباد بالای میدان چهار باغ واقع می باشد. این موسسه نیز دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش بوده و سابقه ۲۰ سال آموزش زبان های مختلف را دارد.

این موسسه به برگزاری کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری و غیرحضوری می پردازد و زبان را در سطوح و به سنین مختلف آموزش می دهد.

مشاوره و تعیین سطح در این آموزشگاه به صورت رایگان بوده. کلاس های آنلاین در پلتفرم Big Blue Button برگزار می شوند. بهره مندی از اساتید مجرب، منابع بروز آموزشی، ظرفیت مناسب کلاس ها، ارزیابی و نظارت کلاس ها توسط سوپروایزرین، دارا بودن اساتید از مدارک داخلی و بین المللی آموزش زبان، اعطای مدرک و گواهینامه آموزشی پس از پایان دوره از ویژگی های موسسه زبان ایرانمهر می باشند.

این موسسه به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف از جمله کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی و کسب و کار نیز می پردازد.

آموزشگاه زبان سیتاک

موسسه زبان سیتاک که دارای چهار شعبه در غرب تهران می باشد با سابقه ۱۵ سال تدریس زبان های خارجی یکی از موسسات معتبر در تهران می باشد که دارای یک شعبه در جنت آباد است.

این موسسه به برگزاری کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری و آنلاین می پردازد و دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش است.

این آموزشگاه برگزار کننده آزمون های Mock برطبق استانداردهای بین اللملی با همکاری با اساتید با سابقه Native Like، ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مهاجرتی و تحصیلی، برگزار کننده دوره های فشرده و فعال آزمون های بین اللملی مختلف از جمله تافل، آیلتس، PTE و دوره های تربیت مدرس با استفاده از راهکارهای بروز بین اللملی است.

به زبان آموزان گواهینامه های بین المللی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در پایان دوره اعطا می شود.

آموزشگاه زبان گات

موسسه‌ آموزشی زبان گات فعالت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و به آموزش تمامی زبان‌ های زنده‌ دنیا، از جمله انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، یونانی، سوندی، ارمنی، آلمانی، اوکراینی، هندی، هلندی و... پرداخته است. آموزشگاه زبان گات در مدت یک دهه فعالیت خود با ارائه‌ی خدمات آموزشی جامع و بکارگیری منابع آموزشی مناسب توانسته به زبان‌ آموز زیادی ارائه خدمات نماید.

این موسسه دارای شعبه های متعددی در تهران می باشد که یکی از آن ها در غرب تهران جنت آباد قرار دارد.

موسسه زبان ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره ‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمان ها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره ها را می توان از جمله فاکتورهای موسسه زبان ایران اروپا برشمرد.

آموزشگاه زبان ایران اروپا دارا دو شعبه آن هم در غرب تهران می باشد. این موسسه همگام با برگزاری کلاس‌های آموزشی پر بار و بهره مندی از استادانی با مدارک بین المللی و با سابقه کار مفید و تحصیلات دانشگاهی بالا که در حوزه کاری خود کارآمد و با تجربه هستند و همچنین با برخورداری از مشاوره های منظم آموزشی، مشکلات احتمالی ناشی از تغییر محیط زبان آموزی و عدم آشنایی با شیوه های نوین و بروز جهانی را مرتفع ساخته است.

 

 

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی