| کد مطلب: ۱۱۶۹۶

جدیدترین کد تخفیف شاواز را از این 5 سایت دریافت کنید

جدیدترین کد تخفیف شاواز را از این 5 سایت دریافت کنید

آیا شما هم از طرفداران و علاقه‌مندان به خرید اینترنتی هستید؟ اگر در دسته افرادی هستید که محصولات مورد نیاز خود را به شکل اینترنتی و بدون مراجعه به فروشگاه‌های حضوری تهیه می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم از کدهای تخفیف غافل نشوید. در سال‌های اخیر فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی مثل اتاقک، پارس پک، شاواز و... فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف به شکل آنلاین آغاز کرده‌اند. با استفاده از کدهای تخفیف می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه و در نهایت خریدی اقتصادی را تجربه کنید. در ادامه قصد داریم روش‌های دریافت جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه شاواز را به شما معرفی کنیم.

کد تخفیف شاواز موپُن

به عنوان اولین وب‌سایت قصد داریم موپُن را به شما معرفی کنیم. با مراجعه به این مجوعه می‌توانید به‌راحتی کد تخفیف شاواز را دریافت و با استفاده از آن خریدی اقتصادی‌تر را تجربه کنید. تنوع کدهای تخفیف در این مجموعه بالاست و این موضوع باعث شده تا کاربران زیادی بتوانند کدهای تخفیف مورد نظر خود را در این مجموعه پیدا کنند.

از دیگر مزایای این مجموعه می‌توانیم به تست شدن کدهای تخفیف موجود در آن اشاره کنیم. موپُن به‌صورت روزانه تمام کدهای تخفیف را بررسی می‌کند و در صورتی که مهلت استفاده از یک کد تخفیف تمام شده بود یا به هر دلیلی غیر فعال شده بود، آن را به لیست کدهای تخفیف منقضی شده هدایت می‌کند. به این ترتیب تمام کدهای تخفیف موجود
در موپُن تفکیک شده هستند.

علاوه‌بر این موپُن علاوه‌بر وب‌سایت، اپلیکیشن خود را نیز راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند راحت‌تر به کدهای تخفیف مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. یکی از مزایای موپُن قابلیت اضافه کردن یک یا چند فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌هاست که در این صورت می‌توانید به محض انتشار تخفیف‌های جدید از آن‌ها در موپُن، مطلع شوید.

پشتیبانی خوب از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه است. شما می‌توانید تمام مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانان این مجموعه در میان بگذارید.

برای پیدا کردن کد تخفیف شاواز در این مجموعه، کلمه شاواز را در سرچ بار جستجو کنید تا به صفحه مخصوص این فروشگاه دسترسی داشته باشید و بتوانید مطابق با خرید خود بهترین کد را انتخاب و استفاده کنید.

کد تخفیف شاواز در کد تخفیفی‌ها

تنوع کد تخفیف در وب‌سایت کد تخفیفی‌ها یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید کد تخفیف بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز آنلاین ایرانی را به‌صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

160
در حال حاضر برای این وبسایت، اپلیکیشنی طراحی نشده است اما رابط کاربری خوب است و نیاز کاربران را تا حدود زیادی برطرف می‌کند. در وبسایت کد تخفیفی‌ها می‌توانید علاوه بر شاواز، کد تخفیف فروشگاه‌های دیگری مانند دیجی کالا، اسنپ، طاقچه، باسلام و... را نیز پیدا کنید.

دریافت کد تخفیف شاواز از کو تخفیف

وب‌سایت دیگری که در زمینه جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف فعالیت می‌کند، وب‌سایت کو تخفیف است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه داشتن اپلیکیشن در کنار وب‌سایت است که باعث دسترسی راحت‌تر کاربران می‌شود.

این مجموعه کدهای تخفیف را در دسته‌بندی‌های مجزا قرار داده تا کاربران بتوانند در کسری از ثانیه کد تخفیف مورد نظر خود را پیدا کنند. اگر بخواهیم به یکی از ضعف‌های این مجموعه اشاره کنیم می‌توانیم درباره مهلت استفاده از کدهای تخفیف صحبت کنیم. کاربران با مراجعه به کو تخفیف نمی‌توانند از تاریخ انقضای کدهای تخفیف آگاه شوند که این موضوع در برخی موارد باعث اتلاف وقت آن‌ها می‌شود.

کدتخفیف شاواز در تخفیف هات

اگر می‌خواهید برای یک خرید ارزان از جدیدترین کدها تخفیف فروشگاه‌ها مطلع شوید، تخفیف هات انتخاب مناسبی خواهد بود. این مجموعه نیز همانند موپُن برای راحتی کاربرانش علاوه‌بر وب‌سایت، اپلیکیشن خود را نیز راه‌اندازی کرده است.

یکی از خلاقیت‌های این مجموعه، امکان انتخاب مهلت استفاده از تخفیف‌ها است. به عبارت دیگر شما در زمان جست‌وجوی تخفیف مورد نظر خود می‌توانید تاریخ انقضای کد تخفیف را نیز مشخص کنید تا سیستم فقط کدهایی با همان ویژگی‌ را به شما نشان دهد.

علاوه‌بر کد تخفیف، می‌توانید به‌صورت مجزا کدهای تخفیف، پیشنهادهای تخفیف‌دار و... را مشاهده کنید. یکی از معایب این مجموعه، به‌روزرسانی ضعیف است به‌‌طوری که در فواصل نسبتا طولانی، امکانات زیادی به این مجموعه اضافه نمی‌شود. تنوع کم کدهای تخفیف از دیگر ایراداتی است که در برخی موارد باعث نارضایتی بعضی از کاربران شده است.

کد تخفیف شاواز آفارو

با استفاده از آفارو می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان کد تخفیف مورد نظر خود را پیدا و استفاده کنید. برای استفاده از آفارو نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای تحت عنوان اشتراک نیست و آفارو همانند سایر وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف، این کدها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

آفارو همواره در تلاش است تا علاوه‌بر کدهای تخفیف، انواع کمپین‌ها، جشنواره‌ها، حراج‌ها و... را اطلاع‌رسانی کند. به همین علت است که این مجموعه در لیست وب‌سایت‌های محبوب در این زمینه قرار گرفته است زیرا تنوع کدهای تخفیف و خدمات موجود در آن بسیار زیاد است.

از دیگر مزایای این مجموعه می‌توانیم به امنیت بالای آن اشاره کنیم. آفارو تنها کد تخفیف فروشگاه‌ها و مراکزی که نماد اعتماد دارند را منتشر می‌کند که این موضوع باعث می‌شود مشتریان از کلاه‌برداری‌های اینترنتی در امان باشند و تنها از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند.

 

161

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم تنها برای دریافت کدهای تخفیف فروشگاه شاواز کاربرد ندارد و می‌توانید کد تخفیف فروشگاه‌های دیگر مثل کد تخفیف پارس پک، کد تخفیف خانومی، دیجی کالا، اسنپ و سایر مجموعه‌های آنلاین و معتبر ایرانی را دریافت کنید.

در ادامه برخی از کدهای تخفیف شاواز را همراه با شرایط استفاده از آن به شما معرفی خواهیم کرد. در صورت فعال نبودن این کدها و تمام شدن مهلت استفاده از آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. با این کار می‌توانید جدیدترین و تازه‌ترین کدهای تخفیف فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کد تخفیف

مقدار تخفیف

شرایط خرید

تاریخ انقضا

MOP-d۱۸۰shz

180 هزار تومان

برای خریدهای بالای 600 هزار تومانی – ویژه خرید اول

30/10/1402

MOP-d۸۰shz

80 هزار تومان

برای خریدهای بالای 300 هزار تومانی – ویژه خرید اول

30/10/1402

MOP-d۱۲۰shz

120 هزار تومان

برای خریدهای بالای 400 هزار تومانی – ویژه خرید اول

30/10/1402

MOP-d۵۰shz

50 هزار تومان

برای خریدهای بالای 250 هزار تومانی

30/10/1402

DEY۰۲

120 هزار تومان

برای خریدهای بالای 500 هزار تومانی – ویژه خرید اول

30/10/1402

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع‌بندی

تخفیف یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتری است به همین منظور فروشگاه‌ها و مراکز برای افزایش فروش خود تخفیف‌های متنوع و خلاقانه‌ای را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. استفاده از این تخفیف‌ها باعث می‌شود مردم با پرداخت هزینه کمتر محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند و در این شرایط اقتصادی بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. پیش‌تر 5 سایت را به شما معرفی کردیم که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید کد تخفیف فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. کافی است به این سایت‌ها مراجعه کنید و نام برند یا فروشگاه مورد نظر خود را جست‌وجو کنید تا لیست تمام کدهای تخفیف به شما نشان داده شود و در نهایت خریدی لذت‌بخش و اقتصادی را تجربه کنید

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی