| کد مطلب: ۱۰۹۸۱

خرید و فروش خوراک دام و طیور، قیمت کف بازار

تهیه خوراک دام و طیور با قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از چالش های اصلی دامداران است. شغل دامپروری از دیرباز میان مردم رایج بوده است و در کنار کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این میان علاوه بر داشتن فضای مناسب برای نگهداری دام و طیور می بایست تغذیه آن را نیز در نظر بگیرید. مهم ترین دغدغه هر دامپروری خوراک دام می باشد تا بتواند دام و طیور خود را به رشد برساند.

 انواع خوراک دام و طیور و نیاز دامدار به هر یک از انواع آن به عوامل مختلفی مانند نوع، سن، هدف نگهداری دام و طیور و نحوه پرورش آنها دارد، بنابراین لازم است هر دامدار در مسیر شغل پر ارزش خود که به نوعی متولی امنیت غذایی جامعه می باشد، اطلاعات خود را در زمینه انواع خوراک دام و طیور بالا ببرد.

انواع خوراک دام و طیور

اواع خوراک دام و طیور شامل انواع علوفه، سیلاژها، سبوس ها، انواع کنسانتره، مکمل ها و روغن های گیاهی می باشد که همگی آن ها می بایست در برنامه غذایی دام گنجانده شود. این محصولات می بایست با کیفیت بالا خریداری شود چرا که خرابی آن ها می تواند به ضرر مالی هنگفتی بینجامد. بهترین راه خرید خوراک دام از یک مرکز معتبر می باشد که در این مطلب می خواهیم این مرکز معتبر را به شما معرفی کنیم.

یونجه: یکی از منابع طبیعی تغذیه دام یونجه می باشد که یک ماده مغذی محسوب می شود و بهترین گزینه برای پرورش طبیعی دام می باشد. این محصول حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی، پروتئینی و کلسیم طبیعی می باشد.

کاه: ارزان ترین و کم ارزش ترین ماده غذایی که می توانید برای دام استفاده کنید کاه می باشد. این کاه شامل کاه گندم و کاه جو است و به دلیل حجم نسبتا زیاد فیبر، هضم را برای دام زمان بر می کند و سبب کاهش وزن دام می شود. برای مشاهده قیمت گندم کلیک کنید.

کنجاله دامی: کنجاله دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به کنجاله سویا، کنجاله آفتاب گردان، کلزا، زیتون و … اشاره کرد. این کنجاله ها مواد غنی ای پروتئین هستند و بهتری گزینه برای مصرف دام می باشند. کنجاله سویا پرمصرف ترین گزینه در میان خوراک دام می باشد.

سبوس دامی: سبوس که دارای انواع ویتامین آ و ب و همچنین آهن، فسفر، مس و سلنیوم می باشد، از پوسته گندم، جو، برنج تهیه و تولید می شود میزان کیفیت تغذیه ای و ارزش غذایی سبوس به عنوان خوراک دام به میزان آرد موجود در آن بستگی دارد.

کنسانتره:  کنسانتره ها از بهترین مواد غذایی برای رشد و سلامت دام می باشند کنسانتره ها در فرآیندی صنعتی در کارخانه های تولید خوراک دام با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تحت کنترل آزمایشات کنترل کیفی تولید می شوند. این مواد شامل غلات، چربی، مواد معدنی، انواع ویتامین ها، ملاس و غیره می باشد.

خرید خوراک دام

علوفه دام و غذای دام اصلی ترین موضوعی است که در پرورش حیوانات اهلی بایستی به آن توجه شود. دامداری می تواند یک شغل درامد زا باشد و به همان اندازه می تواند امنیت اقتصادی شما را با مشکل مواجه کند. مهم ترین مسئله پیش روی دامدار جهت افزایش بهره وری، خرید خوراک دام، انواع خوراک های موجود در بازار ، نحوه تولید صنعتی یا سنتی و به صرفه ترین خوراک برای رسیدن به حداکثر وزن گیری برای دام است.دام ها یا همان حیوانات اهلی پرورشی دست انسان نیز نیازمندی هایی های دارند. اگر به خوبی به آن ها رسیدگی شود منجر به سلامتی و شادابی دام های ما اعم از گاو ها و گوسفندهای ما میگردد.

برای خرید خوراک دام و طیور با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به مجموعه کیمیا زر مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۱۱۲۳۴ تماس بگیرید.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی