| کد مطلب: ۲۳۳۳۲
نهایی‌شدن پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری

نهایی‌شدن پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری

مرکز ملی فضای مجازی از آماده شدن پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی خبر داد.

مرکز ملی فضای مجازی از آماده شدن پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی خبر داد. به گزارش زومیت این سند با هدف ساماندهی و نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی، جهت بررسی و تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارائه شده است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی تدوین این سند بوده، که به دنبال ساماندهی و نظام‌مندسازی تبلیغات تجاری در فضای مجازی در راستای ارتقای اعتماد و اطمینان، رعایت ارزش‌های اسلامی و ایرانی و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و مردم است. براساس این پیش‌نویس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول پیگیری تخلفات و اعلام آن‌ها خواهد بود و در صورت عدم همکاری متخلفان، این وزارتخانه می‌تواند از طریق مراجع قانونی اقدام کند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان صداوسیما، وزارت صمت، سازمان ثبت و املاک کشور، وزارت اقتصاد و امور دارایی، صنوف مرتبط، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادستان کل کشور و دیگر ارگان‌های مربوط نسبت به تهیه این پیش‌نویس اقدام کرده است. 

 

دیدگاه

آخرین اخبار