| کد مطلب: ۲۰۱۴۴

ضرورت همراهی صداوسیما با وفاق ملی

ضرورت همراهی صداوسیما با وفاق ملی

نماینده پیشین مجلس گفت: جز وفای به عهد و درک شرایط پیچیده امروز جامعه نمی‌تواند تضمینی برای استمرار وفاق ملی وجود داشته باشد.

علی تاجرنیا، نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با شعار وفاق ملی دولت چهاردهم با بیان اینکه ما در یک مرحله خاص و اجرایی کشور قرار داریم، گفت: «مهم هست که سایر ارکان نظام هم به این موضوع تن دهند. اصلی‌ترین مسئله جامعه، کارآمدی ساختار اجرایی کشور است که باید تحقق پیدا کند. جز وفای به عهد و درک شرایط پیچیده امروز جامعه نمی‌تواند تضمینی برای استمرار وفاق ملی وجود داشته باشد. مهم این است که همگان به این درک برسند، در مرحله عمل هم بر آن نگاه‌های بخشی و محدود فائق آیند و با وفاق ملی در اجرا همراهی کنند. ما باید یادمان باشد که مجموعه حاکمیت فقط قوه مجریه نیست.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: «به‌عنوان مثال تابلوی رسانه‌ای کشور که صداوسیما است، اگر با این مسیر همراهی نداشته باشد، مشکلاتی ایجاد خواهد شد. باید تغییراتی در این بخش‌ها ایجاد شود. در سایر ارکان مثل دستگاه‌های قضایی کشور باید همراهی و همکاری وجود داشته باشد تا موانع و مشکلات در سیستم اجرایی به حداقل برسد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی