| کد مطلب: ۱۷۲۲۷

یکی از شاداب‌ترین انتخاب‌های تاریخ در پیش است

 یکی از شاداب‌ترین انتخاب‌های تاریخ در پیش است

سعید لیلاز، تحلیلگر مسائل اقتصادی درباره شرایط انتخاباتی پیش رو گفت: «با اعلام اسامی کاندیداهای تاییدصلاحیت‌شده موج جدیدی از امیدواری در جامعه ایران جاری شده که اگر گروه‌های سیاسی به درستی و با استفاده از اصول درست سیاسی از آن استفاده کنند، یکی از شاداب‌ترین انتخاب‌های تاریخ ایران بعد از آقای خاتمی را خواهیم داشت.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: «وقتی قلب مردم را در حوزه اجتماعی و فرهنگی و کمرشان را در حوزه اقتصاد می‌شکنید، چگونه می‌توانید از آن‌ها فداکاری بخواهید؟ اکنون بسیار امیدوارم دولت بعدی که آرزو داریم دولت آقای پزشکیان باشد به‌راحتی قادر به حل این مسئله شود. در ۲۰ سال گذشته هرگز دولتی اصلاح‌طلب‌تر از دولت آقای پزشکیان نداشتیم و نمی‌توانستیم داشته باشیم.»

لیلاز ابراز عقیده کرد: «این شرایط ما را امیدوار می‌کند که بتوانیم دولت اصلاح‌طلبی تشکیل دهیم که الزاماً در تقابل با بقیه ارکان حاکمیت قرار نگیرد و در اثر این قرار گرفتن در کنار حاکمیت و داشتن پشتوانه مردمی بتواند ابربحران‌های ایران را حل کند. اگر ناترازی‌ها را حل کنیم، مسائل دیگر از جمله قدرت خرید مردم، بودجه دولت، پرداخت یارانه‌ها و دیگر مسائل حل خواهد شد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی