| کد مطلب: ۱۵۸۵۶

فراکسیون میانه‎روها و رئیس مجلس دوازدهم

فراکسیون میانه‎روها و رئیس مجلس دوازدهم

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز با تاکید بر اینکه فراکسیون میانه‌روها در مجلس دوازدهم به لحاظ کیفی و کمّی قوی‌تر از مجلس یازدهم است، گفت: «نظر این فراکسیون در انتخاب رئیس مجلس آینده تعیین‌کننده است. باید ببینیم کدام کاندیدای ریاست مجلس، شرایط فراکسیون را می‌پذیرد.»

وی درباره‌ حضور برخی چهره‌های اصولگرای معتدل همچون علاءالدین بروجردی در هیئت مؤسس فراکسیون میانه‌روها گفت:«هر چقدر بتوانیم بیشتر در مسیر اعتدال و میانه‌روی حرکت کنیم به نتیجه‌ی مطلوب‌تری دست خواهیم یافت. در این صورت دیگر تفاوتی ندارد که نماینده‌ای اصولگراست یا اصلاح‌طلب یا هر جریان دیگری.»

پزشکیان درباره‌ی احتمال ریاستش بر فراکسیون میانه‌روها گفت:«نام‌های مختلفی مطرح‌شده و باید صبر کرد و دید که چه نامی از سوی اعضای فراکسیون انتخاب خواهد شد.»

پزشکیان در ادامه درباره عملکرد فراکسیون اقلیت در مجلس یازدهم گفت: «در مجلس فعلی متاسفانه نمایندگان فراکسیون اقلیت را در تصمیم‌گیری‌ها بازی ندادند. در شرایط فعلی مجلس این افراد می‌توانند تعیین‌کننده باشند.»

این نماینده‌ جریان میانه‌رو در مجلس درباره‌ی احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: «فعلاً تصمیمی برای کاندیداتوری برای ریاست یا نایب‌رئیسی مجلس دوازدهم ندارم اما تصمیم نهایی در این باره به نظر فراکسیون میانه‌روها بازمی‌گردد و براساس آن عمل می‌کنیم. در این ارتباط هر جمع‌بندی‌ای که فراکسیون میانه‌روها به آن برسد تلاش خواهیم کرد که اتفاق بیفتد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی