| کد مطلب: ۱۰۹۰۰

مقامات

khazali انسیه خزعلی

حجاب‌بان‌ها به ما ربطی ندارند

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم در گفت‌وگو با جماران در خصوص لایحه عفاف و حجاب، گفت: «اعتقاد من این بود که قانون‌های موجود و یک تک‌ماده برای تکمیل کردن آن کفایت می‌کرد اما نظراتی به صورت جمعی از طرف قوه قضائیه، مجلس و دولت داده شده و اجازه بدهید به نتیجه برسد. ما در این قسمت به‌تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستیم، در دولت نظرات‌مان را داده‌ایم.» او در خصوص حجاب‌بان‌ها نیز گفت: «چیزهایی که مرتبط با ما نیست را سوال نکنید. ما ستاد هستیم و در اجرا به‌هیچ‌وجه دخالت نداریم. در خصوص تحلیل هم، من باید در آن مسائل دخالت داشته باشم تا بتوانم تحلیل کنم. من معتقدم باید مشخص شود؛ اگر مسئولیت و قرارگاه در وزارت کشور است، وزارت کشور محکم پای کار بایستد و خودش هم مسئولیت را بر عهده بگیرد.» 

hoseini-mohammad سید محمد حسینی

گفته بودند تلافی می‌کنند 

سیدمحمد حسینی، در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره علل رد کلیات لایحه بودجه توسط مجلس گفت: «برخی از ایرادها که نمایندگان مجلس مطرح کردند، ناظر به این مطلب بود که می‌گفتند هزینه‌ها و مصارف چه می‌شود. درحالی‌که قرار نبود در بخش اول تقدیم مجلس شود، قرار بود فقط سقف منابع و درآمدهای دولت بیان و سپس در مرحله دوم جداول و تقسیم اعتبارات به دستگاه‌ها مطرح شود.» او ادامه داد: «برخی ابهاماتی به عنوان نمونه درباره بحث افزایش مالیات بود درحالی‌که دولت در این دو سال اخیر به سراغ فرار مالیاتی رفت یا شبهاتی که درباره بازنشستگان مطرح شد. البته رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره توضیح و قول داد مسئله حل می‌شود. همچنین مسائل جمعی دیگری دخیل بود مثل اینکه برخی نمایندگان دلخوری‌هایی درباره تخصیص اعتبارات حوزه انتخابیه خودشان یا با مدیران استانی داشتند که با صراحت گفتند در بحث بودجه تلافی خواهیم کرد.» 

salami سردار سلامی

مهاجرت انبوه پزشکان و پرستاران دروغ است 

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: «زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و مردم برای درمان بیماران به خارج از کشور می‌رفتند اما با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.» او با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شوند و مردم بسیاری از کشورهای دیگر برای درمان، به ایران عزیز می‌آیند، یادآور شد: «دفاع مقدس و شیوع کرونا دو عرصه نمایش فداکاری و مجاهدت پزشکان ما است. مجاهدت‌هایی که در بیمارستان‌های غزه نیز امروز به نمایش گذاشته شده است.» 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی