| کد مطلب: ۱۰۷۶۶

مقامات

Pezeshkian---Masoud مسعود پزشکیان

تکرار تاکتیک شکست‌خورده 

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به این مسئله که «وزیر کشور از دوربین گذاشتن در مترو و عکس و ویدئو گرفتن از افراد به‌عنوان امر به معروف و نهی از منکر دفاع می‌کند»، گفت: «ما باید زمانی به افراد یک حرفی بزنیم که بدانیم اصلاحی در آن شکل می‌گیرد اما وقتی نتیجه معکوس می‌دهد ضد امر به معروف و نهی از منکر است.» او در پاسخ به این سوال که «به نظر شما این روش امر به معروف اثر دارد؟» گفت: «اگر اثر می‌کرد که تا حالا اثر کرده بود، اوایل انقلاب دم درِ دانشگاه یا ادارات می‌ایستادند و می‌گفتند خانم موی‌ات دیده می‌شود درستش کن! و نتیجه همین شد. ما از اول انقلاب داریم از این کارها می‌کنیم و جلوی در‌ها تذکر می‌دهیم، چرا درست نشده؟ حالا با این درست می‌شود؟»  او همچنین گفت: «استراتژی و تاکتیک شکست‌خورده را دوباره و صدباره و هزارباره ادامه دادن نتیجه می‌دهد؟ نه به حرف خدا گوش می‌دهیم، نه به حرف امام معصوم گوش می‌دهیم نه به حرف علم و تجربه و دانش؛ معلوم نیست می‌خواهیم چه کار کنیم و بعد تصور می‌کنیم با این کارها به دین و اسلام و انقلاب خدمت می‌کنیم.»

salami سردار سلامی

 کمتر جایی قدرت ما را دارد  

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در نشست «بسیج جهانی اسلام - مقاومت، رمز پیروزی» خطاب به دیپلمات‌های وزارت امور خارجه گفت: سیاست بدون مضمون قدرت، نقش‌آفرین نیست. ما صاحب قدرتی هستیم که کمتر جایی در جهان این قدرت وجود دارد؛ وجود این قدرت یک موضوع است و شعاع تأثیر آن، موضوعی دیگر؛ تا آنجایی که این قدرت دارای شعاع تأثیر است، ما در آنجا صاحب نقش هستیم و می‌توانیم تعیین‌کننده باشیم.» او همچنین گفت: «در محیط پیرامون ما ظرفیت بروز جنگ بالاست و ظرف ۴۵سال گذشته جز جنگ‌های بالکان و اوکراین، همه جنگ‌ها در این منطقه بوده است؛ در درون ما هیچ آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کسی نمی‌ترسد.» 

khosropanah خسروپناه

بخشش اموال به تحریم‌کنندگان 

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در نشست خبری در واکنش به تحریم شورایعالی انقلاب فرهنگی از سوی اتحادیه اروپا گفت: «از اسفندماه سال گذشته ابتدا اتحادیه اروپا بعد انگلستان و بعد نیز کانادا دبیر و شورایعالی انقلاب فرهنگی را تحریم کرد و اعلام کردند اموال ما را مصادره خواهند کرد ما نیز اموال خود را به آنها می‌بخشیم و اعلام کردند حق نداریم برای کریسمس به آنجا برویم که خوشحال هستیم.» او با بیان اینکه در حوزه حجاب و عفاف نیازمند تصویب سیاست‌های جدید نیستیم، افزود: «همان سیاست‌های گذشته در این زمینه کفایت می‌کند. ضمن اینکه همه دستگاه‌های حاکمیتی و تشکل‌های مردمی در حوزه ایجابی، فرهنگی عفاف و حجاب ورود کردند.» 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی