| کد مطلب: ۱۹۶۳۸

معرفی فیلم و سریال های جدید تابستان 1403

معرفی فیلم و سریال های جدید تابستان 1403

در این مقاله به معرفی جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی در تابستان امسال میپردازیم و در ادامه به معرفی وب سایت دانلود فیلم رایگان خواهیم پرداخت.

در این مقاله به معرفی جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی در تابستان امسال میپردازیم و در ادامه به معرفی وب سایت دانلود فیلم رایگان خواهیم پرداخت. سریال های نمایش خانگی با حضور سریال های زخم کاری فصل سوم ، سریال جوکر فصل دوم و سریال داریوش جزو پربازدیدترین های نمایش خانگی هستند ، همچنین با معرفی سریال جدید غربت باید شاهد باشیم این سریال تا چه اندازه موفق خواهد بود. در فیلم های اکران سینما در تابستان اما خبری از فیلم پرفروشی نیست و تگزاس ۳ در تنها میتوان جزو پرفروش ترین های امسال نام برد.

 

معرفی جدیدترین سریال های نمایش خانگی:

زخم کاری ۳ : زخم کاری ، یکی سریال های موفق و پرطرفدار نمایش خانگی در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد حسین مهدویان است. در این سریال هنرمندانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، الناز ملک،  و... به ایفای نقش پرداختند. زخم کاری فصل 3 با نام زخم کاری : انتقام از 25 خرداد 1403 در شبکه نمایش خانگی به پخش رسیده است و تا اکنون مورد توجه کاربران قرار گرفته است. گفته میشود فصل چهارم این مجموعه نیز بدون تاخیر در ادامه فصل سوم به پخش خواهد رسید.

داریوش : داریوش، سریالی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی و در ژانر درام است. در این سریال هادی حجازی فر ، مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی ، عباس جمشیدی فر ، محسن قصابیان ، رامین راستاد ، کیوان ساکت اف ، سحر دولتشاهی ، بهار قاسمی ، شیدا خلیق ، و علی صالحی به ایفای نقش پرداخته اند. داریوش هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 صبح به صورت قانونی منتشر میشود.

جوکر ۲ : جوکر فصل دوم ، سریالی طنز و خانوادگی به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی محصول 1403 کشور ایران است. در گروه اول و فصل اول جوکر 2 بهرنگ علوی ، سیدجواد رضویان ، نیما شعبان نژاد ، محمدرضا علیمردانی ، هادی کاظمی ، امیرحسین رستمی، مجید مظفری و نصرالله رادش حضور دارند. هم چنین در جوکر 2 فصل بانوان نیز اضافه شد که از استقبال خوبی برخوردار بود. پس از انتشار جوکر 1 با بازیگران و هنرمندان مختلف با استقبال زیادی روبه رو شد و حالا خرداد 1403 جوکر 2 با چند گروه متفاوت آفایان و خانم ها منتشر شده است و شما میتوانید هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 صبح این سریال را در شبکه نمایش خانگی تماشا کنید.

غربت : سریال غربت به نویسندگی و کارگردانی امیرپورکیان و تهیه کنندگی صادق یاری، مجری طرح و تهیه کننده اجرایی مهدی یاری و مشاور پروژه محسن رضایی از جمعه ۱۹ مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی پخش شد. در این سریال آناهیتا درگاهی،مهدی حسینی نیا،بهاره کیان افشار ،حسین مهری،ترلان پروانه با هنرمندی سوسن پرور ، مهدی میامی لادن ژافه وند،حسین مسافر آستانه، فرید قبادی به ایفای نقش می پردازند. غربت یک درام اجتماعی با فضایی ملتهب است که روابط بین شخصیت ها قصه اصلی آن را شکل می دهد.

معرفی جدیدترین فیلم های نمایش خانگی:

فیلم تگزاس ۳ : فیلم تگزاس 3 ، فیلمی کمدی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی سیدابراهیم عامریان محصول سال 1402 کشور ایران است. در این فیلم بازیگرانی چون سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، مهدی هاشمی، ژاله صامتی، نعیمه نظام دوست، سید جواد هاشمی،سام نوری، سیاوش چراغی پور، ساعد هدایتی، محمدجواد جعفر پور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی و حامد وکیلی و.. به هنرمندی پرداختند.

فیلم مست عشق : مست عشق، فیلمی به کارگردانی حسن فتحی، تهیه کنندگی مهران برومند و نویسندگی حسن فتحی و فرهاد توحیدی و در ژانر درام و عاشقانه است. در این فیلم شهاب حسینی ، پارسا پیروزفر ، هانده ارچل ، حسام منظور ، سلما ارگچ ، بوراک توزکوپاران ، بوران کوزوم ، بنسو سورال ، ابراهیم چلیک‌کول و هالیت ارگنچ به عنوان بازیگران اصلی سریال به ایفای نقش پرداخته اند. حضور هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ، برای اولین بار در یک فیلم ایرانی در کنار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر به عنوان بازیگران اصلی این فیلم به شمار می روند. بازیگرانی ترکی این سریال سلما ارگچ ، بوراک توزکوپاران ، بوران کوزوم ، بنسو سورال ، ابراهیم چلیک‌کول و هالیت ارگنچ هستند.

فیلم خجالت نکش ۲ : فیلم خجالت نکش 2 یا جدایی قنبر از صنم ، فیلمی کمدی به کارگردانی و نویسندگی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال 1402_1403 کشور ایران است. در این فیلم بازیگرانی چون احمد مهران فر ، شبنم مقدمی ، بهاره کیان‌ افشار ، بهرنگ علوی ، محمد معتضدی ، سعید امیرسلیمانی و.. به هنرمندی پرداختند.

فیلم سال گربه : فیلم سال گربه ، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه کنندگی سعید خانی محصول سال 1402 کشور ایران است که به مدت 2 ماه فیلمبرداری آن زمان برد و سرانجام در فروردین ماه 1403 در اکران سینما قرار گرفت. نقش اول فیلم را بهرام افشاری بازیگر محبوب سینمای ایران که در فیلم هایی همچون فسیل (پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران) ، رحمان 1400 ، آقای سانسور ، نیوکاسل و... ایفای نقش کرده بر عهده دارد. دیگر بازیگران فیلم میتوان سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، مرتضی تقی‌زاده، لادن ژاوه‌وند، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور، علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد نام برد.

فیلم پول و پارتی : فیلم پول و پارتی ، فیلمی کمدی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و نویسندگی حسام سامری‌زاده محصول سال 1402 کشور ایران است. در این فیلم بازیگرانی چون ساعد سهیلی٬ پردیس احمدیه٬ مهدی هاشمی٬ امیر جعفری٬ هادی کاظمی٬ نیوشا ضیغمی٬ داریوش فرهنگ٬ امیرحسین ساربان٬ شادی آهنگر٬ محمدمتین محمدی و آریا نرج‌ آبادی به هنرمندی پرداختند.

فیلم تمساح خونی : فیلم تمساح خونی، فیلمی به کارگردانی جواد عزتی ، نویسندگی پدرام افشار و تهیه کنندگی کامران حجازی در ژانر اکشن و کمدی می باشد. بازیگران کامل فیلم عبارت اند از : جواد عزتی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، بهزاد خلج، شبنم قربانی به همراه بازی کوتاه پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، مهدی حسینی‌نیا، هومن حاجی‌عبداللهی هستند. این نخستین تجربه کارگردانی جواد عزتی در شبکه نمایش خانگی می باشد. از افتخارات این فیلم می توان به سیمرغ بلورین بهترین کارگردان نگاه نو در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

 

معرفی وب سایت دانلود فیلم و سریال ها :

سایت های دانلود فیلم جزو پربازدیدترین سایت ها هستند و انتخاب سایت مناسب برای تماشا و دانلود فیلم اهمیت زیادی دارد ، دسترسی آسان و ظاهری کاربر پسند ، آرشیو کامل و آپدیت شده ، دانلود قانونی و حمایت از آثار سینمایی از نکته های مهمی است که باید در نظر داشت. با بررسی بیشتر سایت های فیلم به معرفی یک وب سایت اینترنتی دانلود فیلم میپردازیم. آپ مدیا به نشانی upmedia.movie یکی وب سایت کاربردی که جزو سایت های قدیمی و محبوب دانلود فیلم است. این سایت به خرید قانونی سریال های نمایش خانگی شهرت دارد و با اطمینان خاطر میتوانید فیلم و سریال های نمایش خانگی را به صورت قانونی خریداری فرمایید. 

هم چنین کاربرانی که تمایل به فیلم و سریال های خارجی و انیمیشن ها را دارند با مراجعه به این وب سایت آرشیو کاملی از فیلم های سانسور شده را میتوانند مشاهده کنند. نسخه های زیرنویس و دوبله فارسی تمامی کیفیت ها و سرور های قدرتمند که میتوانید با خیال راحت تمامی فیلم و سریال های خارجی را دانلود و تماشا کنید.

آدرس دانلود فیلم جدید : https://upmedia.movie/new-film

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی