| کد مطلب: ۱۷۱۲۰

درخواست خانه صنعت از فعالان اقتصادی

درخواست خانه صنعت از فعالان اقتصادی

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت ایران، با بیان اینکه ما تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی باید پشت هم باشیم، افزود: همه ما فعالان بخش خصوصی، باید در جلسات مختلف یک سخن بر زبان بیاوریم.

فعالان اقتصادی بخش خصوصی باید همه یکصدا باشند؛ سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت ایران، با بیان اینکه ما تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی باید پشت هم باشیم، افزود: همه ما فعالان بخش خصوصی، باید در جلسات مختلف یک سخن بر زبان بیاوریم.

او ادامه داد: لازمه این امر تعامل بیشتر میان ماست. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که امکان حضور اعضای خانه‌های صمت در جلسات کمیسیون‌های تخصصی اتاق فراهم شود. اعضای ما متخصص و پر از تجربه هستند و اتاق می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

سهل‌آبادی با بیان اینکه اتاق ایران امروز عزم خود را برای همراهی همه تشکل‌ها و خانه‌های صمت جزم کرده است، اظهار کرد: درخواست دیگر ما این است که دست‌کم سالی یک‌بار جلسه‌ای بین رؤسای اتاق‌های سه‌گانه و خانه‌های صمت برقرار شود. این امر به انسجام بیشتر منجر خواهد شد.

او با اشاره به ایجاد دفاتر توسعه روابط تجاری با دیگر کشورها از سوی خانه صمت، افزود: اگر ترتیبی داده شود تا این دفاتر با اتاق‌های مشترک و اتاق‌های سراسر کشور هماهنگ عمل کنند، دچار موازی‌کاری نمی‌شویم و عملکردمان اثربخش‌تر خواهد بود.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی