| کد مطلب: ۱۴۳۹۱

برون‌سپاری وزارت کشاورزی

برون‌سپاری وزارت کشاورزی

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: برون‌سپاری وظایف و مأموریت‌های غیرحاکمیتی در حوزه امور اراضی و مدیریت زمین در دستور کار سازمان قرار دارد.

برون‌سپاری فعالیت‌های غیرحاکمیتی در وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفت. به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی، رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: برون‌سپاری وظایف و مأموریت‌های غیرحاکمیتی در حوزه امور اراضی و مدیریت زمین در دستور کار سازمان قرار دارد.

افلاطونی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: با توجه به رویکرد برون‌سپاری و محدودیت‌های نیرو و امکانات در حوزه حفظ و یکپارچگی اراضی کشاورزی استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پیشبرد اهداف غیرحاکمیتی این سازمان ضروری است.

وی افزود: در این رابطه موضوع آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این ظرفیت در سازمان امور اراضی کشور وجود دارد تا از کارشناسان امور اراضی در آموزش همکاران سازمان نظام مهندسی و کشاورزی استفاده شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اضافه کرد: این آمادگی در سازمان وجود دارد تا  فعالیت‌های سازمان که جنبه تصدی‌گری دارد واگذار شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی