| کد مطلب: ۴۷۸۳

سیاستمداران

سیاستمداران

دیدار خاتمی و کیوان صمیمی نظرات مشعشع یک حزب جدید اصولگرا ردیف اول اتهام

khatami samimi

دیدار خاتمی و کیوان صمیمی

حسین نورانی‌نژاد در کانال تلگرامی خود با انتشار عکسی از کیوان صمیمی در کنار سیدمحمد خاتمی نوشت: «شنبه، ۱۶ بهمن، چند روز پس از آزادی آقا کیوان بود که این دیدار انجام شد. حدود یک‌ساعت‌ونیم گپ و گفت مفصل با محوریت گفت‌وگو و ضرورت تعمیق آن بین جریان‌های فکری سیاسی مختلف که به‌دنبال راهی برای عبور از شرایط ناکارآمد فعلی به سمت دموکراسی باثبات هستند. آقای خاتمی پرسشگر اصلی این دیدار بود و سعی می‌کرد که هر چه بیشتر با نظرات اخیر آقای صمیمی آشنا شود.» وی در ادامه تصریح کرد:«کاری که مدتی است در دیدارهای مختلف با گروه‌ها و شخصیت‌های فکری و کنشگران مختلف، در پی آن است. آقای صمیمی هم که در این مدت به مناسبت‌های مختلف بر گفت‌وگو تاکید کرده است و فراتر از گفتن، به آن پایبندی هم دارد. آقا کیوان در این دیدار بر اهمیت بیانیه‌های اخیر آقای خاتمی و مهندس موسوی هم تاکید داشت.»

Azari Jahromi

نظرات مشعشع

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: «این روزها که شبکه‌های اجتماعی مسدود و محدودیت‌های شدیدی بر اینترنت وضع شده است و کسب‌وکار و زندگی مردم مختل شده است؛ گسترده‌ترین اقدام ضدامنیتی علیه کودکان عزیز ایران‌زمین و در مدارس رخ داده است و مشخص نیست صاحبان آن نظریات مشعشع کجا هستند.»

yaran enghelab

یک حزب جدید اصولگرا

روز پنجشنبه نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی برگزار شد. مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی به‌عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنرانی خود با اشاره ماهیت تشکیل جریان‌ها و گروه‌های انقلابی گفت: «تاسیس جریان‌هایی نظیر شریان در شرایطی که همه عوامل جهت ناامیدی مردم کار می‌کنند، همت و غیرت می‌طلبد و این جریان باید با یک نگاه رو به جلو کارها را پیش ببرد و شروع کند و مسیر پیش روی خود را هموار سازد.»

salehi abbad

ردیف اول اتهام

سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد دولت دوازدهم در توئیتر نوشت: «درحالی‌که گروهک‌های نفاق با همکاری عوامل موساد متهم‌ترین عامل مسمومیت دانش‌آموزان هستند، تلاش می‌کنند که رد گم کنند! در حوزه قتل و جنایت می‌گویند که ردیف اول اتهام کسانی هستند که از آن سود می‌برند. حال واقعا بر این موج چه کسانی سوارند و با آن رؤیای اتمام جنبش ناتمام را دارند؟»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی