| کد مطلب: ۴۸۳۸

مقامات

مقامات

جنگ ترکیبی علیه دولت و ملت بنزین روی التهاب نریزید معرفی طراحان مسمومیت‌ها

jalali gholamreza

جنگ ترکیبی علیه دولت و ملت

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در یادداشتی به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان واکنش نشان داد. در بخشی از این یادداشت آمده: «آنچه امروز در برخی مدارس رخ می‌دهد ناشی از مداخله مستقیم جریان نفاق و معاندین کشور است که تلاش دارند با گشودن جبهه جدیدی از جنگ ترکیبی فشارها را علیه دولت و ملت با برچسب نقض حقوق بشر تشدید کنند.» در بخش دیگری از این یادداشت آمده: «باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای برهم‌زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به‌ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. دوم اینکه، همه با هر علاقه و گرایشی می‌بایست نسبت به تأمین امنیت مدارس احساس مسئولیت کنیم. سوم اینکه، در این شرایط خانواده‌ها باید بیشتر از گذشته با فرزندان به‌ویژه نوجوانان خود گفت‌وگو داشته باشند.»

nazari seyed ghani

بنزین روی التهاب نریزید

در جلسه روز گذشته مجلس سیدغنی نظری، نماینده خلخال، در تذکری گفت: «مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به خلخال رسید و مردم ناراحت و عصبانی هستند.» در این هنگام رئیس مجلس شورای اسلامی خواست که در مورد بودجه تذکر خود را بیان کند. در واکنش به این صحبت، نظری گفت: «آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش‌آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم.» دقایقی بعد جواد کریمی‌قدوسی در واکنش به صحبت‌های نظری گفت: «من این نکته را با دلسوزی به برخی از همکاران گفته‌ام که در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان عزیز توجهات لازم را داشته باشند.» وی ادامه داد: «نظام جمهوری اسلامی ایران صادق در برابر مردم و مقتدر در برابر دشمن است، نظامی است که توانسته پوزه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر به خاک بمالد، پس آیا نمی‌تواند از پس چنین توطئه‌ای برآید؟ از همکاران تقاضا دارم که با فضایی که دشمن در پی ایجاد التهاب است، آشنا باشند و بنزین در التهاب دشمن نریزند.»

amirahmadi seyedmajid

معرفی طراحان مسمومیت‌ها

سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مورد مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان گفت: «طراحان مسمومیت‌های دختران عزیز ما همان طراحان شعار زن، زندگی و آزادی هستند؛ این اقدام غیرانسانی ماهیت ددمنشانه جبهه مخالف نظام و مردم را عریان کرد؛ همان‌هایی که به دروغ مدعی شعار دفاع از مردم هستند، اما با فرزندان مظلوم این مردم چنین رفتار ددمنشانه‌ای دارند.» او ادامه داد: «البته باید توجه کرد که بخش قابل‌توجهی از دانش‌آموزان عزیز ما نیز بر اثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسئله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی