| کد مطلب: ۴۰۰۰

مقامات

مقامات

علل نارضایتی مردم را دریابید واکنش به اقدام پارلمان اروپا گزینه‌های روی میز دشمن تمام شد

mohseni ejei

علل نارضایتی مردم را دریابید

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه با حضور در دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، در جمع مسئولان و قضات این مراجع قضایی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت:«از خداوند مسئلت داریم که همواره دلسوز و خیرخواه مردم باشیم و انگیزه اصلی ما ایجاد محبت و خیرخواهی در ابناء بشر باشد.» رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم و مراجعان از دستگاه قضایی و حفظ کرامت آنها، بیان داشت: «صرف‌نظر از رضایت آن بخش از مردم و مراجعان به دستگاه قضایی، شما قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات نسبت به احصاء مستمر علل نارضایتی بخشی از مردم از دستگاه قضایی اهتمام داشته باشید و این علل نارضایتی را از حیث اهمیت و اولویت، دسته‌بندی نمایید تا بتوانید نسبت به رفع سریع و ریشه‌ای آنها اقدام کنید. باید بتوانیم از اختیارات و مسئولیت‌هایی که داریم در جهت نفع رساندن به مردم، بیشترین استفاده را ببریم؛ لذا تأکید من به شما قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات آن است که بررسی کنید آیا به نحو کامل و با تمام ظرفیت از این اختیارات و مسئولیت‌هایی که از آنها برخوردار هستید، بهره می‌برید یا خیر؟ شما عناصر مؤثری در ارتقاء دستگاه قضایی هستید.»

Janati

واکنش به اقدام پارلمان اروپا

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در جلسه این شورا به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: «مصوبه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی ادامه تلاش‌های ناکامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن ایران اسلامی داشته‌اند. مهم‌ترین دلیل این دشمنی‌ با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که معادلات جهان سلطه را بی‌اعتبار کرده، از جمله اینکه گروهک تروریستی داعش را که به اعتراف رئیس‌جمهور سابق آمریکا، مولود این کشور جنایتکار است، شکست داده است.»

jalili saeed

گزینه‌های روی میز دشمن تمام شد

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه جامع امام حسین(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت. او با بیان اینکه هیچ‌کدام از قدرت‌های دنیا به انقلاب ما خوش‌آمد نگفت و بلکه تمام تلاش‌شان را علیه آن به کار بردند، گفت: «یک اصطلاحی را هم در ادبیات سیاسی حتی این روزها هم می‌شنویم و آن این است که گزینه‌ها روی میز است. ما در نقطه‌ای هستیم که باید این پرسش را مطرح کرد که گزینه‌های تهدیدی دشمن کدامش روی میز است که تاکنون استفاده نکرده است؟ ترور؟ ۱۸ هزارتا، جنگ ۸ سال، فشار اقتصادی؟ به تعبیر خودشان فشار حداکثری. گزینه‌های اصلی‌شان اینها بودند که همه را استفاده کردند. اما امروز در چه نقطه‌ای هستند؟ در نقطه‌ای هستند که او احساس می‌کند گزینه قابلی دیگر روی میز ندارد. وقتی دشمن از زور و تزویر ناامید می‌شود روی به ایجاد ناامنی می‌آورد، این به‌معنای استیصال طرف مقابل است و در نقطه‌ای است که دیگر گزینه‌ای ندارد، اینجا جایی است که او باید نقاط قوت شما را بپوشاند.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی