| کد مطلب: ۴۸۱۰

چهره‌ها

چهره‌ها

میرحسین موسوی بستری شد مسمومیت‌ها واقعیت ندارد انتقام با مسمومیت

mirhosein

میرحسین موسوی بستری شد

عکسی از میرحسین موسوی در بیمارستان نام او را دوباره در سرخط خبرها منتشر کرد. یک منبع آگاه درمانی در مصاحبه با ایرنا درباره این عکس گفت: «میرحسین موسوی بعدازظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه با علائمی مانند بی‌حالی و تب، به یکی از مراکز درمانی تهران منتقل شد. تشخیص اولیه ما نیز ابتلا به ویروس فصلی آنفلوآنزا است. مهم‌ترین عامل انتقال ویروس آنفلوآنزا در این فصل بی‌دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.». ایرنا در همین راستا مدعی شد: «چندی پیش برخی منابع خبری از اعمال محدودیت‌ها برای میرحسین موسوی خبر داده بودند، اما بررسی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که محدودیتی در معاشرت وی با افراد ایجاد نشده، ولی موسوی از کنشگری در فضای مجازی منع شده است. در هفته‌های گذشته انتشار تصویری از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حال تحویل گرفتن غذا از یک پیک بیرون‌بر غذا نیز در رسانه‌ها خبرساز شده بود.» بعد از انتشار این خبر، گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری موسوی شروع شد و برخی از ابتلای او به کرونا خبر دادند و برخی معتقد بودند این عکس قدیمی است. انصاف‌نیوز درباره این گمانه‌زنی‌ها نوشت: «در خبر قبلی «احتمال» کرونا بودن بیماری مهندس موسوی درج شده بود، درحالی‌که طبق آخرین بررسی‌ها کرونا منتفی است. گویا بیماری او آنفلوآنزای شدید و تب بسیار بالاست. او از یک هفته پیش تب بالا و بی‌حالی شدید داشته، درمان دارویی مناسب بیماری نبوده و تب کنترل نشده و روز جمعه در پی تداوم وضعیت این چندروزه و افزایش نگرانی، میرحسین موسوی به بیمارستان منتقل شده است.»

karimi ahamad

مسمومیت‌ها واقعیت ندارد

احمد کریمی‌اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با رویداد 24 گفت: «کدام مدرسه؟ کجا اثبات شده است؟ اینها اثبات نشده است و صرفا در فضای مجازی است و اصلا مسئله خاصی نیست. نباید دنبال هر دروغی بدویم. من در اصل موضوع بحث دارم که این مسمومیت‌ها اصلا واقعیت ندارد. اینکه می‌گویند دانش‌آموزان در بیمارستان هستند و مسموم شده‌اند هم در حد حرف است و اثبات نشده است. چگونه است که در ایران تا یک نفر عطسه می‌کند، مسئولان باید پاسخ دهند.» او همچنین گفت: «نمی‌شود یک نفر مسموم شود و بگوییم حتما با یک قصد و هدفی انجام شده است. بله، ممکن است بیگانگان این حرکات را انجام دهند و برای کشور مسمومیت‌سازی و کشته‌‌سازی کنند.»

veis karami

انتقام با مسمومیت

مهرداد ویس‌کرمی، نماینده مجلس یازدهم درباره مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر گفت: «قصد دارند با اقداماتی ایذایی، وضعیت روانی خانواده‌ها و جامعه را به‌هم بریزند و مدارس و دانشگاه‌ها را که نتوانستند در اغتشاشات تعطیل کنند، این‌بار به نوع دیگری و با دخالت خانواده‌ها به تعطیلی بکشانند. آزمایش‌هایی روی ترکیباتی که در محیط پیدا کرده‌اند، انجام شده که هنوز نتایجش نهایی نشده است، اما مسلم است که مسمومیت‌های ایجادشده خفیف است و خداراشکر به مرگ منجر نشده و بیشتر از نوع استنشاقی است.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی