| کد مطلب: ۴۷۸۴

چهره‌ها

چهره‌ها

ایران در مسیر توسعه رونق اقتصادی دولت انقلابی به اسیدپاشی رسیدگی نشد

Abootorabifard

ایران در مسیر توسعه

محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران گفت، اینکه دشمن از همه ابزارها برای فشار بر ایران استفاده می‌کند برای آن است که نقشه راه ایران را برای رسیدن به قدرت در مسیری درست و اقتدارآفرین مشاهده می‌کند. پرچمدار این حرکت هم رهبر انقلاب هستند و آیندگان فراموش نمی‌کنند و جهان قضاوت می‌کند. وی ادامه داد: «در سال ۵۷ صرفا ۱/۲ جمعیت ایران تحصیلات دانشگاهی داشتند، اما امروز ۲۰ درصد جمعیت ۸۵ میلیونی ایران دارای تحصیلات هستند. این سرمایه انسانی موتور حرکت انقلاب اسلامی است. دشمنان فراز و نشیب ارز و دلار را ملاک توسعه نمی‌دانند، بلکه توسعه علمی و تبدیل دانش به فناوری را علایم روشن و قطعی پیشرفت می‌دانند و نگران آن هستند. شهید علی‌محمدی شهید هسته‌ای ما با ۵۰ مقاله و بالاترین سطح علمی اولین دانشجوی حوزه فیزیک هسته‌ای بود و این سطح و قدرت علمی ایران و انقلاب است.»

karimi tabar

رونق اقتصادی دولت انقلابی

الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در خطبه‌های نمازجمعه گفت، وقتی رسما اعلام می‌شود هرکسی با کارت ملی می‌تواند ۵ هزار یورو دریافت کند، این به چه معنا است؟ اگر همه جمعیت کشور این کار را انجام ‌دهند مبلغی معادل ۴۰۰ میلیارد یورو نیاز است که کل اقتصاد کشور هم جوابگوی این مبلغ نیست، این خیانت آشکار را نمی‌توان تحمل کرد، باید این افراد معرفی و برخورد شود. کریمی‌تبار با بیان اینکه آنچه در دولت سیزدهم متفاوت است، این بوده که اراده بر خدمت به مردم دارد و دیدیم که در آن شرایط سخت که رئیس‌جمهوری روی کار آمدند شرایط کرونا در کشور چگونه بود که اگر الان‌ با دیگر کشورها مقایسه شود، قابل بیان نیست، ادامه داد: «این در حالی است که رئیس‌جمهور قبلی ما برای فروش ۲۰۰ هزار بشکه نفت مشکلات زیادی داشتند و نتوانستند این کار را انجام دهند، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اعلام کردند که ما به اندازه‌ای که می‌خواهیم نفت صادر می‌کنیم.»

Ebtekar Masoumeh

به اسیدپاشی رسیدگی نشد

معصومه ابتکار در یک گفت‌وگوی اینترنتی درباره اسیدپاشی‌های اصفهان گفته زمانی که من مسئولیت داشتم، این دخترها پیش من آمدند و در آن زمان من مسئولیتم محیط‌زیست بود و به‌طور اتفاقی خدمت بستگان همسرم در اصفهان بودم؛ وقتی متوجه این اتفاق شدم به دیدن آن خانم به بیمارستان رفتم. خیلی فاجعه بود و متأسفانه هیچ‌وقت رسیدگی نشد و همه این نگاه را یک نوع تبعیض می‌دانند. این یکی از آن موضوعاتی است که به مبانی عدالت در نظام خدشه وارد می‌کند و امام روی این موضوعات بسیار حساس بود. یک اتفاق خیلی مهمی رخ داد. امام وقتی که می‌خواستند نامه خود را برای آقای گورباچف بفرستند، دو نفر نماینده داشتند. یکی آقای جوادی‌آملی و دیگری مرحوم خانم مرضیه دباغ که خدا رحمت‌شان کند. به صورت 50 ـ50؛ یک زن سفیر و یک مرد سفیر گذاشتند.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی