| کد مطلب: ۱۸۲۶۰

هزینه خرید مقاله ISI در سال جدید مشخص شد + لیست قیمت

هزینه خرید مقاله ISI در سال جدید مشخص شد + لیست قیمت

طبق آخرین گزارش های ارسال شده توسط وزارت علوم، داشتن مقاله ISI در رزومه تحصیلی، یکی از مهم ترین معیار های قبول شدن در مصاحبه دکتری، اپلای کردن، استخدام در اداره ها و ... می باشد بنابراین اکثر دانشجویانی که به آینده تحصیلی و کاری خود اهمیت می دهند به دنبال انجام و یا خرید مقاله ISI هستند.

از همین رو هزینه مشاوره و خرید مقاله ISI به یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان تبدیل شده است زیرا در این میان افراد سودجوی زیادی پیدا می شوند که هزینه های زیادی را روی دست دانشجو می گذارند و او را کلا از داشتن مقاله آی اس آی پشیمان می کنند.

در همین راستا به سراغ یکی از معتبر ترین موسسه های انجام مقاله رفته ایم که در میان دانشجویان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این موسسه بصورت تلفنی و حضوری در شهر تهران فعالیت می کند، اما اخیرا خبرهایی به گوش می رسد که این موسسه قصد دارد تا به کل ایران خدمات خود را ارائه دهد و با راه اندازی بخش آنلاین، کسب و کار خود را گسترش دهد.

تعرفه خرید مقاله isi در سال جدید

با توجه به مصاحبه ای که با مدیر این مجموعه داشتیم متوجه شدیم که قیمت انجام مقاله ISI در سال جدید بصورت زیر است:

نوع امتیاز مقاله

قیمت

مقاله ISI (Q1 )

 5 میلیون تومان به بالا

مقاله ISI (Q2)

 4  میلیون تومان به بالا

مقاله ISI (Q3)

 3 میلیون تومان به بالا

مقاله ISI (Q4)

 2 میلیون تومان به بالا

 نکته:  قیمت های اعلام شده توسط این موسسه بصورت حدودی است، برای دانستن قیمت نهایی باید جرئیات سفارش خود مانند موضوع، ژورنال مورد نظر، مقطع تحصیلی و ... را بصورت دقیق ارسال کنید تا هزینه نهایی به شما اعلام شود.

برای اطلاع از قیمت دقیق و سفارش انجام مقاله ISI به وبسایت "موسسه انجام مقاله" به آدرس www.anjammaghaleh.com مراجعه کنید.

سیاست های قیمت گذاری موسسه انجام مقاله چگونه است؟

قطعا همه شما دوست دارید بدانید که قیمت انجام مقاله ISI چگونه تعیین می شود، تا خودتان بتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بصورت کلی عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید مقاله ISI بصورت زیر است.

امتیاز IF ژرونال

شاخص IF یا همان Impact factor از مهم ترین شاخص های انتخاب یک ژورنال است. هرچقدر امتیاز این شاخص بیشتر باشد به این معنی است که تعداد ارجاعات این ژورنال در سال زیاد است و امکان دیده شدن مقاله شما افزایش می باید. به همین دلیل ژورنال های که شاخص IF آن ها از امتیاز بالایی برخوردار است، هزینه نگارش بالایی هم دارند.

رنکینگ ژورنال در سایت وب آف ساینس ( Q۱ تا Q۴ )

ژورنال های ISI که در سایت وب آف ساینس رتبه بندی شده اند از Q1 تا Q4 موجود هستند که Q1 ها در بالاترین رتبه و Q4  ها در پایین ترین رتبه قرار دارند. همچنین نگارش مقاله برای Q1 ها بسیار سخت از سایر Q ها می باشد. همان طور که در جدول بالا مشاهده کردید هرچه رتبه مقاله بیشتر باشد هزینه نگارش و خرید آن نیز بالاتر است.

Open Access یا Close Access بودن ژورنال

غیر از هزینه انجام مقاله ISI یک هزینه دیگر نیز وجود دارد که ژورنال ها دریافت می کنند. البته این هزینه فقط مخصوص به ژورنال های Open Access می باشد. چاپ مقاله در ژورنال های Close Access رایگان است.

به دلیل پرداخت هزینه در ژورنال های  Open Access فرآیند داوری در آن ها آسان تر است. بنابرابن هزینه نگارش مقاله برای این ژورنال ها کمتر می باشد.

تجربه کارشناس

آخرین عامل در تعین هزینه خرید مقاله ISI مربوط به تجربه کارشناس مورد نظر است. هر چقدر مدرک و تجربه کارشناس مورد نظر بیشتر باشد، قطعا کیفیت مقاله شما نیز بهتر خواهد شد و شانس اکسپت مقاله بالاتر خواهد رفت. بنابراین در موسسه انجام مقاله کارشناسان با توجه به تجربه خود رتبه بندی شده اند، و هزینه انجام مقاله هر یک متفاوت است.

جمع بندی

در این خبر قیمت خرید مقاله ISI را به نقل از موسسه انجام مقاله بیان کردیم، همچنین جدید ترین عوامل تاثیر گذار را نیز معرفی کردیم. اگر آینده تحصیلی و شغلیتان برای شما مهم است، سعی کنید حتما یک مقاله ISI در رزومه خود داشته باشید تا مسیر رسیدن به اهدافتان راحت تر شود.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی