| کد مطلب: ۷۸۴۵

مقامات

مقامات

منتقدان بی‌هویت نیستند

raisi

منتقدان بی‌هویت نیستند

سیدابراهیم رئیسی، با حضور در استودیو شبکه خبر با تبریک روز خبرنگار، گفت: «رسانه نقش مهمی در تبیین خواسته‌های مردم برای دولتمردان و همچنین انتقال دیدگاه مسئولان و دولتمردان برای مردم دارند و در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.» او با بیان اینکه رئیس صداوسیما اعلام کرده که رسانه ملی 160 شهید داشته است، گفت: «این شهدا مربوط به اوایل دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم است. ما اخبار دوران دفاع مقدس را مرهون زحمات اهالی رسانه هستیم. اگر آن تلاش‌ها نبود، نسل ما با تلاش‌های دوران دفاع مقدس آشنا نبود.» رئیسی با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین این اقدامات بر عهده رسانه‌هاست، گفت: «ممکن است به این اقدامات هم نقدی وارد باشد. ما به‌هیچ‌عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید. دولت گوش شنوا دارد و ما حتماً نظرات منتقدان را نعمت می‌دانیم. البته همه در بیان نقد باید انصاف داشته باشند. دولت باید نقدپذیر باشد و رسانه‌ها هم نظرات مختلف را منتقل کنند و هم عملکرد دولت را تبیین کنند.»

Pezeshkian Masoud

حلقه‌ انتخابات را تنگ‌تر کرده‌اند

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز درباره انتخابات مجلس دوازدهم گفت: «ساختاری که اینها درست کرده‌اند خیلی حلقه را تنگ کرده است. مقام معظم رهبری حدوداً دو ماه پیش بر اهمیت این انتخابات مجلس تاکید کردند! هیچ‌گاه تا به حال سابقه نداشته که ایشان اینقدر از پیش بر انتخابات تاکید کنند. به‌رغم تاکید ایشان اینها چارچوبی گذاشته‌اند که حلقه‌ی حضور را تنگ‌تر و تنگ‌تر کرده‌اند.» او ادامه داد: «با این قوانین مجلس، گزینش‌هایی که انجام می‌دهند و شیوه‌ای که برای تایید صلاحیت دارند خود به خود به عده‌ای می‌گویند که نیایید دیگر! الزاماً نیازی به این نیست که افرادی انتخابات مجلس را تحریم کنند.»

farshadan

قدرت خرید مردم سقوط کرده است

سیدمهدی فرشادان، نماینده مجلس یازدهم در نشست علنی روز گذشته در نطق میان‌دستور گفت: جناب آقای رئیسی دولت سیزدهم صدای مطالبه‌گری فرهنگیان را شنید، رتبه‌بندی معلمان قابل تقدیر است اما این طرح به تنهایی نمی‌تواند رشد همه‌جانبه شاخص‌های توسعه نظام آموزشی را محقق کند. صدای مطالبه‌گری دهک‌های پایین جامعه شنیده شد طرح عادلانه کردن یارانه‌ها قابل تحسین است اما در مقابل تورم افسارگسیخته و بیکاری این طرح نمی‌تواند بهبود اقتصادی مدنظر شما را حاصل کند.» او ادامه داد: «اگر هیئت دولت سیاست حذف ارز ترجیحی و طرح کمک معیشتی را مانع گرانی نان، دارو و بنزین می‌داند مبارک است اما وقتی قیمت یک کیلو گوشت مرغ به 110 هزار تومان می‌رسد یعنی دولت در سیاست اقتصادی‌اش اشتباه کرده، قیمت‌ها در بازار سرسام‌آور و ناامیدکننده است، قدرت خرید مردم پایین نیامده، قدرت خرید مردم سقوط کرده است.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی