| کد مطلب: ۳۴۶۳۴

چرا کسب‌وکارهای حوزه‌ی آموزش به سمت پلتفرم‌های ابری VOD می‌روند؟

رشد بازار هوش مصنوعی مبتنی‌بر ابر یکی از مهم‌ترین روندهای فناورانه‌ی این روزهای کسب‌وکارهای پیشرو است.

چرا کسب‌وکارهای حوزه‌ی آموزش به سمت پلتفرم‌های ابری VOD می‌روند؟

رشد بازار هوش مصنوعی مبتنی‌بر ابر یکی از مهم‌ترین روندهای فناورانه‌ی این روزهای کسب‌وکارهای پیشرو است. تا جایی که طبق پیش‌بینی‌ها این فناوری با افزایش سهم ۶۰.۳۵ میلیارد دلاری در صنایع در سال ۲۰۲۳ به ۳۹۷.۸۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ خواهد رسید. پلتفرم ویدیوی ابری یکی از این محصولاتی است که با فناوری هوش مصنوعی توانسته زنجیره‌ی خدمات گسترده‌تری را به کسب‌وکارها ارایه دهد؛ این سرویس در واقع یک میزبانی ویدیو بر بستر ابر با هدف نگهداری و انتشار محتوای صوتی و ویدیویی است که به صاحبان محتوا کمک می‌کند تا بدون نگرانی از محدودیت پهنای باند، بهترین کیفیت پخش را با کاربران به اشتراک بگذارند؛ تطبیق‌پذیری، مدیریت دسترسی، گزارش‌گیری دقیق و پشتیبانی از ترافیک بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است. در کنار انواع کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، شاید تصور شود که کسب‌وکارهای حوزه‌ی آموزش سهم درخور توجهی نداشته باشند، اما طبق بررسی‌ها، «آموزش» در کنار مواردی مانند پخش زنده‌ی ویدیویی (Video Streaming) جزو گزینه‌های ثابت استفاده از پلتفرم‌های ویدیویی بر بستر ابر است. استفاده از زیرساخت ابری و هوش مصنوعی (AI and Cloud)، استفاده از امکانات ساده‌سازی شده، هوشمند و مناسب با کاربران جزو مهم‌ترین انگیزه‌ی کسب‌وکارهای حوزه‌ی آموزش برای استفاده از این پلتفرم‌ها است.

آروان‌کلاد هم با توجه به این روند جهانی، استراتژی توسعه‌ی محصولات VOD خود را مبتنی‌بر  AIreached شدن این محصول تعریف کرده است.  چرا که یکی از انواع کسب‌وکارهایی که ظرفیت روبه‌رشدی بر بستر پلتفرم ویدیوی ابری دارند، حوزه‌ی آموزش‌ است. به همین دلیل آروان‌کلاد در کنار دیگر کسب‌وکاری مرتبط با پلتفرم ویدیویی، به توسعه‌ی این محصول متناسب با نیاز کسب‌وکارهای آموزشی می‌پردازد.

آروان با توجه به همین نیازمندی‌ها، ویژگی‌های هوشمند و پیشرفته‌ی این محصول را به‌شکل خودکار و با توجه به قابلیت ویدیوها به محصولات اضافه کرده است و مانند یک دستیار هوشمند، به بخش درخور توجهی از امکانات مورد نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. با استفاده از این ویژگی، کسب‌وکارهای حوزه‌ی آموزش می‌توانند با فراغت از دغدغه‌های زیرساختی، زمان بیش‌تری را روی توسعه‌ی محصولات‌شان صرف کنند و سریع‌تر محصول یا سرویس‌شان را به بازار عرضه کنند.

 

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید

دیدگاه

آخرین اخبار