| کد مطلب: ۴۰۴۰۷

پیشی‌گرفتن محتواهای مجازی از رسانه‌های سنتی

براساس گزارش تازه‌ای که شرکت WPP Media منتشر کرده، در سال ۲۰۲۵، پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، تیک‌تاک و اینستاگرام درآمد تبلیغاتی بیشتری نسبت به رسانه‌های سنتی جذب خواهد کرد.

پیشی‌گرفتن محتواهای مجازی از رسانه‌های سنتی

براساس گزارش تازه‌ای که شرکت WPP Media منتشر کرده، در سال ۲۰۲۵، پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، تیک‌تاک و اینستاگرام درآمد تبلیغاتی بیشتری نسبت به رسانه‌های سنتی جذب خواهد کرد. در این گزارش پیش‌بینی می‌شود در سال جاری محتوای تولیدی کاربران، شامل ویدئوها، پادکست‌ها و پست‌های خالقان مستقل، درآمد تبلیغاتی رسانه‌های حرفه‌ای مانند شبکه‌های تلویزیونی و شرکت‌های خبری را پشت‌سر می‌گذارد.

براساس پیش‌بینی‌ها درآمد خالقان محتوا از تبلیغات، قراردادهای برند و اسپانسرشیپ در سال جاری ۲۰ درصد رشد می‌کند و تا سال ۲۰۳۰ به 376/6 میلیارد دلار می‌رسد. در سال ۲۰۲۵، بیش از نیمی از درآمد تبلیغاتی از محتوای کاربرمحور خواهد بود. گزارش می‌گوید با روی آوردن کاربران به پلتفرم‌های دیجیتال، رسانه‌ها تحت فشار بیشتری قرار گرفته‌اند، یوتیوب به زیرساخت اصلی رسانه تبدیل شده و اکثر شبکه‌ها برای جذب مخاطبان به این پلتفرم‌ها روی آورده‌اند.

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید

دیدگاه

ویژه فناوری
پربازدیدترین
آخرین اخبار