| کد مطلب: ۱۹۴۹۷

نگویید همه وزرای پیشنهادی باید رای بیاورند

نگویید همه وزرای پیشنهادی باید رای بیاورند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بنای ما این است که با دولت همراهی کامل داشته باشیم و این وظیفه ما است، اما در فضای رسانه‌ای نگویند که همه وزرای پیشنهادی باید رای بیاورند. اگر قرار باشد همه وزرا از مجلس رای اعتماد بگیرند چه نیازی وجود دارد که جلسه رای اعتماد برگزار شود.

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «از افراد توانمند برخی استان‌ها هیچ استفاده‌ای نشده است و افرادی که معرفی شدند سابقه سیاسی‌شان بیشتر از سابقه اجرایی‌شان است. برخی از وزرایی در مسئولیت قبلی خود کارنامه مشخصی نداشتند و عملکردشان چه در وزارتخانه‌ای که بودند و چه در وزارتخانه‌ای که برای آن معرفی شدند قابل قبول نیست.

مردم وقتی رای دادند می‌خواهند مشکلات‌شان حل شود لذا انتظارمان بیش از این بود. وزرا باید همفکر سیاسی رئیس‌جمهور باشند، اما در جریان‌های نزدیک به رئیس‌جمهور آدم‌های توانمندتر از وزرای معرفی‌شده به مجلس موجود نبود.»

او افزود: «بنای ما این است که با دولت همراهی کامل داشته باشیم و این وظیفه ما است، اما در فضای رسانه‌ای نگویند که همه وزرای پیشنهادی باید رای بیاورند. اگر قرار باشد همه وزرا از مجلس رای اعتماد بگیرند چه نیازی وجود دارد که جلسه رای اعتماد برگزار شود.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی