| کد مطلب: ۱۹۱۲۶

مشکل حشرات انقلاب و مارهای افعی‌خورده‌ی اژدهاشده

مشکل حشرات انقلاب و مارهای افعی‌خورده‌ی اژدهاشده

محمدجواد حجتی‌کرمانی، عضو سابق مجلس خبرگان در گفت‌وگو با جماران درباره چالش‎های پیش روی پزشکیان گفت:«اگر آقای پزشکیان چالشی داشته باشد، در قدم اول این‌هایی هستند که من اسم‌شان را مار افعی‌خورده و حشرات انقلاب گذاشته‌ام. البته مشکلات زیادی در کشور در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی و روابط خارجی وجود دارد، اما اولین مشکل ایشان، حشرات انقلاب و مارهای افعی‌خورده‌ی اژدهاشده هستند. خداوند شرّ این‌ها را به خودشان برگرداند. البته در کنار این‌ها، بلندگوهای خارجی و دشمنان انقلاب متعلق به بیگانگان، بیگانه‌پرستان و شبه‌انقلابی‌های داخلی وجود دارند که هم‌زبان و هم‌قول با دشمنان خارجی هستند، و فهمیده یا نفهمیده، حرف‌های دشمنان را می‌زنند، کارهای آن‌ها را می‌کنند و همان سنگ‌هایی که دشمنان می‌خواهند بیاندازند، می‌اندازند.»

وی در ادامه افزود:«همان‌طور که آقای پزشکیان گفت و آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، من از همه کسانی که رأی ندادند هم دعوت می‌کنم تا با دولت همکاری کنند. درست است آزرده هستند و حق داشتند، اما الان چون این دولت می‌خواهد کار کند مقداری از لاک خودشان بیرون بیایند و بفهمند که کشور دچار تحول شده است. شرایطی که آن‌ها را وادار کرد که در رأی دادن شرکت نکنند و سکوت کنند، تغییر کرده است.»

حجتی‌کرمانی چالش بزرگ دیگر را بی‌تفاوتی مردم عنوان کرد و گفت:«چالش بزرگ این است که بی‌تفاوتی مردم برطرف شود و این کار با اقدامات عاجل آقای پزشکیان و همکاران ایشان قابل حل است. البته این کار مثل کوه کندن است. مردم و اهل انصاف می‌دانند که یک‌شبه یا یک‌روزه نمی‌شود مشکل اقتصاد، تبعیض و فرهنگ را به صورت فوری حل کرد. مردم باید مقداری صبر کنند تا به لطف خدا مشکل تبعیض و فقر فراگیری که وجود دارد، حل شود؛ اموال زیادی که از مردم به غارت رفته است و گردن‌کلفت‌هایی که خون مردم را به شیشه کردند و با قدرت و پول توانستند تبعیض طبقاتی در بین مردم به وجود بیاورند، دُم این‌ها بریده شود و دولت با کمک مردم بتواند این‌ها را خلع سلاح کند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی