| کد مطلب: ۱۷۵۰۳

قول پزشکیان به فرهنگیان

قول پزشکیان به فرهنگیان

مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح‌طلب چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عصر روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در همایش بزرگ فرهنگیان حامی خود که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد، گفت: «من اهل دعوا نیستم ولی زیر بار زور هم نمی‌روم و در زندگی خودم طرف آدم‌های قلدر و زورگو نایستادم. همیشه طرف مردم بودم. اگر فردا مسئول شوم، جز اینکه برای شما بدوم، کاری نخواهم داشت. برای آینده مملکت، به‌عنوان یک انسان نگرانم. اگر بلند نشویم، آینده تیره و تار است.»

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه حاکمیت باید مدرسه را ببیند، اظهار کرد: «معلمان نباید غیر از شغل معلمی دغدغه دیگری داشته باشند، از این رو قول می‌دهم تا جایی که بتوانم وضعیت معیشتی معلمان را درست کنم.  ما با هم می‌توانیم این مملکت را درست کنیم. اجازه نمی‌دهم در مدرسه به هیچ معلمی بی‌احترامی شود. آیین‌نامه استخدامی و نحوه مشارکت دادن معلمان در مدیریت را پیگیری می‌کنم.»

او با تاکید بر اینکه مشکل «نسل زد» ما هستیم چون تغییر نکردیم، افزود:«اصلاً چرا باید نسلی جدا از ما درست شود. با این بچه‌ها باید دوست شویم و مشکلات‌شان را حل ‌کنیم. اگر مطالبه‌گر باشید ولی کسانی را نداشته باشید که حرف‌تان را بزند، فایده‌ای ندارد. من اجازه نمی‌دهم نیروهای امنیتی در مدارس با شما رفتارهای کنونی را کنند. اگر به صحنه نیایید همان کارها را خواهند کرد.»

پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: «درباره کنکور مشورت می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. نباید یک عده تصمیم بگیرند و به بقیه دیکته کنند. باید اختلافات‌مان را حل کنیم و جلوی تنش را بگیریم. من می‌توانم جواب حرف‌های غیرمنطقی نامزدها را بدهم. می‌توانم پرونده‌های آنها را دربیاورم. خیلی از آنان بیخود بالا آمده‌اند. نمی‌توانم در صداوسیما بگویم «بگم ـ بگم» همین بگم‌ها ما را به اینجا رسانده است. کل زندگی من را بگردند، یک رانت پیدا نمی‌کنند. نتوانستند برای من پرونده بسازند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی