| کد مطلب: ۱۷۱۶۴

حضور در لحظه تعیین‌کننده

حضور در لحظه تعیین‌کننده

محمدباقر قالیباف، کاندیدای ریاست‌جمهوری چهاردهم پیامی را خطاب به مردم ایران صادر کرد. در پیام او آمده: «ملت شریف ایران! کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد. ایران عزیز ما، هر اندازه در اقتدار و توان بازدارندگی مورد حسرت دیگر کشورها قرار گرفته، در عرصه اقتصاد و رفاه نیاز به جهش دارد. معیشت و قدرت خرید خانوارهای ما وضعیت مناسبی ندارد، شاخص‌های عدالت و برابری از آرمان‌ها فاصله دارد و بخشی از جوانان و نخبگان برای آینده زندگی‌شان احساس نگرانی می‌کنند.»

در بخش دیگر پیام او آمده: «من، با آگاهی کامل از مشکلات پیچیده کشور و اشراف بر ظرفیت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تصریح می‌کنم: کشور ما ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد. دل‌های ایرانیان مهربان‌تر از آن است که همدلی اجتماعی ما این‌چنین سست شود. جوان‌های ما توانمندتر از آن‌اند که مشکلات کشور بدین صورت مزمن و حل‌نشده باقی بماند. عشق مردم ما به اسلام و ایران عمیق‌تر از آن است که نتواند انگیزه و امید برای حرکت ایجاد کند. با شما پیمان می‌بندم که هرچه در توان داریم را به کار گیرم تا دولتی مسئولیت‌پذیر، تحول‌گرا، شایسته‌سالار، مردمی و انقلابی بسازیم.»

در پایان پیام او نوشته شد: «دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهره ایرانی بنشاند و افتخار و سرافرازی را برای ایران عزیز کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و الگو کند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی