| کد مطلب: ۱۱۳۲۵

مقامات

Ghalibaf-(2) قالیباف

تکذیب ورود قالیباف به بررسی صلاحیت‌ها 

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، قالیباف، رئیس مجلس ورودی در موضوع بررسی صلاحیت‌ها نداشته است. در این بیانه آمده است: «از روز گذشته ادعاها و تهمت‌هایی علیه مجلس و رئیس مجلس در موضوع بررسی صلاحیت‌ها مطرح شده که از اساس دروغ است و دکتر قالیباف نفیاً یا اثباتاً در موضوع بررسی صلاحیت‌ها ورودی نداشته است. پیش از این نیز در پی تهمت‌هایی که توسط یکی از کاربران فضای مجازی علیه مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود، پس از شکایت مجلس از این فرد، براساس حکم دادسرای عمومی و انقلاب جرایم رسانه و رایانه‌ای، وی به اتهام نشر اکاذیب، محکوم و برای او قرار جلب دادرسی صادر شده است.»

salami سردار سلامی

در جهان امروز یا باید قوی بود یا تسلیم شد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش گفت: «ما در جست‌وجوی ساخت یک ایران قوی براساس مکتب اسلام هستیم و این ایران قوی در ترکیب با اسلام، صفحات یک تمدن بزرگ را رقم خواهد زد، بنابراین هدف ما این است که یک ایران قوی و اسلامی بسازیم. تاریخ رویدادها و حوادث بزرگ نشان داده که ایران، با اسلام قوی می‌شود. ایران قوی یعنی ایران رشید و پیشرفته. ایرانی که به فناوری جدید دست یافته باشد نه مصرف‌کننده صرف علوم و دانش‌هایی باشد که در سرزمین‌های دیگر متولد می‌شود و بعد به ما منتقل می‌شود. این برای ما جزو اهداف نیست. مصرف‌کننده صرف بودن برای ما قابل‌قبول نیست.» او ادامه داد: «نمی‌شود هم قوی نبود هم تسلیم نشد؛ این امکان ندارد. در نقشه سیاسی جهان برای ضعفا جایی نیست؛ این منطق امروز قدرت‌های شیطانی برای تسلط بر جهان است؛ باید این منطق را خاموش کنیم. دشمن همه صحنه‌های زندگی ما را به جنگ تبدیل کرده برای همین باید با مدل جهاد عمل کنیم.»

dehghan_mohamad محمد دهقان

نجات ایران از بی‌دولتی

محمد دهقان، معاون حقوقی دولت سیزدهم در مراسم ۹ دی شهرستان هشتگرد، گفت: «برخی می‌گویند انتخابات فایده‌ای برای کشور ندارد که این بیاید یا آن برود اما نخستین دستاورد دولت سیزدهم نجات کشور از بحران «بی‌دولتی» بود. در دولت قبل برای رسیدن به غرب، شرق را رها کردند اما نه به غرب رسیدند نه به شرق! در این دولت نگاهی متعادل نسبت به همه کشورها ایجاد شد. حل توسعه ارتباطات اقتصادی و سیاسی با همسایگان و رفع اختلافات با آنها و پیوستن جمهوری اسلامی به سازمان‌های مهم منطقه‌ای در جهت حل مشکلات کشور است.» او ادامه داد: «با تدبیر و زحمات شبانه‌روزی دولت سیزدهم بخشی از مشکلات کشور برطرف شده و رفع بقیه مشکلات هم به طور جدی در حال پیگیری مسئولان است. همین تلاش‌ها سبب تمجید رهبری از اقدامات دولت شده است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی