| کد مطلب: ۱۶۴۳۳

بیانیه شورای راهبردی روابط خارجی درباره فاجعه بالگرد

بیانیه شورای راهبردی روابط خارجی درباره فاجعه بالگرد

شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی با اشاره به این‌که رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در توسعه روابط کشورمان با همسایگان، تحولات قابل تحسینی را رقم زدند، ‌تاکید کرد: بدون تردید، مسیر سیاست خارجی ایران همچنان با قوت و قدرت، تحت ارشادات مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.

در متن این پیام آمده است: «ملت انقلابی، عزیز و صبور ایران خدمتگزاران صدیق دیگری را از دست دادند. آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با حضور فعال در میادین سیاست خارجی آنچه در توان داشتند در جهت تحقق منافع ملی جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و در مقابله با تحریم‌های ظالمانه بیگانگان علیه کشورمان، عضویت در ائتلاف‌ها و سازمان‌های بین‌المللی چون شانگهای و بریکس، همکاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، حمایت از محور مقاومت و مردم قهرمان فلسطین و همچنین توسعه روابط کشورمان با همسایگان، تحولات قابل تحسینی را رقم زدند.

تحرک جناب آقای رئیسی در حضور منظم در اقصی‌نقاط کشور و در رسیدگی به مشکلات مردم، زبانزد همگان بود و خاطرات خوبی را در اذهان ملت عزیزمان برجای گذاشت. آنها نقش خود را در ارتقای موقعیت ایران عزیز ایفا کردند و به خدای خود پیوستند اما بدون تردید، مسیر سیاست خارجی ایران همچنان با قوت و قدرت، تحت ارشادات مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی