| کد مطلب: ۲۳۸۷۵

حزب‌الله مسئولیت پذیرفت

حزب‌الله مسئولیت پذیرفت

یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان، آمریکا را در حملات به این کشور شریک دانست و تصریح کرد که این حزب آمریکا را عامل اصلی تروریسم می‌داند و اعزام فرستاده‌اش تغییری ایجاد نمی‌کند.

یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان، آمریکا را در حملات به این کشور شریک دانست و تصریح کرد که این حزب آمریکا را عامل اصلی تروریسم می‌داند و اعزام فرستاده‌اش تغییری ایجاد نمی‌کند.«محمد عفیف» مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان دیروز سه‌شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: مقاومت اسلامی مسئولیت عملیات قیساریه و هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: حمله‌ای که به شعب القرض الحسن انجام شد، اصلاً توجیه ندارد چراکه مؤسسه‌ای غیرنظامی و دارای مجوز است و حزب‌الله بودجه خود را از این نهاد دریافت نمی‌کند. عفیف گفت: مءسسه القرض‌الحسن احتمال حمله را در نظر گرفت و تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد و به تعهدات خود عمل خواهد کرد. مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان افزود: آمریکا شریک حمله به لبنان است و آن را تمدید می‌کند و ورود فرستاده‌اش این نظر ما را تغییر نمی‌دهد که آمریکا عامل اصلی تروریسم است و به اعتراف دشمن حزب‌الله توانایی‌های خود را بازپس گرفته و شما باور ندارید.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی