| کد مطلب: ۱۷۲۹۸

بایدن کناره‌گیری کند

بایدن کناره‌گیری کند

روزنامه نیویورک‌تایمز در مطلبی با فهرست کردن ناکامی‌های چهارساله بایدن، تاکید کرد که او هنوز هم می‌تواند انتخاب کند که نامزد انتخابات ۲۰۲۴ نشود و میدان را به دموکراتی واگذار کند که ممکن است پیروز شود.

نیویورک‌تایمز در مطلبی تحت عنوان «شجاعانه‌ترین کاری که جو بایدن می‌تواند انجام دهد»، نوشت: «در سال ۱۹۷۷، رونالد ریگان افکار خود را در مورد جنگ سرد با دستیار خود ریچارد آلن در میان گذاشت. ریگان گفت ایده من از سیاست آمریکا در قبال اتحاد جماهیر شوروی ساده است و برخی می‌گویند ساده‌انگارانه. اینکه ما برنده می‌شویم و آنها می‌بازند.»

برت استفنر در این مطلب می‌نویسد: «امسال، جو بایدن هدف از ریاست‌جمهوری خود را مبارزه با اقتدارگرایی در داخل و خارج از کشور دانست. نظریه پیروزی او چیست؟ به نظر می‌رسد که او نظریه‌ای ندارد. سبک حکومت او مدیریت تهدیدهاست، نه شکست دادن آنها. او تلاش کرده است تا تسلیحات کافی را برای اوکراین فراهم کند تا از ولادیمیر پوتین شکست نخورد. اما حتی قبل از اینکه جمهوری‌خواهان کنگره مجبور به توقف هزینه‌ها شوند، او تمایلی به دادن انواع یا تعداد سلاح‌های مورد نیاز اوکراین برای بیرون راندن نیروهای روسی از قلمرو آن نداشت.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی