| کد مطلب: ۱۵۷۴۰

ادای مذاکره را درمی‌آورند

ادای مذاکره را درمی‌آورند

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا، تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد.

رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.» وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین،

رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

او درباره امکان گفت‌وگو بین روسیه، غرب و اوکراین گفت: تاکنون کسی برای گفت‌وگو وجود نداشته، آنها فقط ادای مذاکرات را درمی‌آورند. ما به‌طور جدی برای مذاکره براساس واقعیت‌ها آماده هستیم.

من به برخی اظهارات رهبران اوکراین، ایالات متحده و اروپا و طبقه سیاسی اشاره می‌کنم. هیچ‌یک از آنها برای یک گفت‌وگوی جدی آماده نیستند. آنها با برگزاری یک جلسه در سوئیس، ادای مذاکرات را درمی‌آورند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی