| کد مطلب: ۲۰۱۳۰

اولین طلای کاروان ایران

اولین طلای کاروان ایران

ساره جوانمردی که تا لحظات پایانی در رقابت با رقیب ترکیه‌ای جایگاه دوم را در اختیار داشت، توانست به‌مرور خودش را به مدال طلا نزدیک کند و درنهایت در صدر جدول ایستاد. این سومین طلای ساره جوانمردی در بازی‌های پارالمپیک بود تا هت‌تریک کرده باشد.

مسابقات پارالمپیک از هفتم شهریورماه رسماً در پاریس آغاز شد که کاروان ایران با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

در ادامه رقابت‌های پاراتیراندازی بازی‌های پارالمپیک پاریس، مسابقات فینال ماده ۱۰ متر P۲ زنان در مرکز شتقو برگزار شد. در این ماده، ساره جوانمردی از ایران به مصاف حریفان رفت که برای کسب مدال طلا با ۷ پاراتیر دیگر به رقابت پرداخت.

ساره جوانمردی که تا لحظات پایانی در رقابت با رقیب ترکیه‌ای جایگاه دوم را در اختیار داشت، توانست به‌مرور خودش را به مدال طلا نزدیک کند و درنهایت در صدر جدول ایستاد.

این سومین طلای ساره جوانمردی در بازی‌های پارالمپیک بود تا هت‌تریک کرده باشد. او در پارالمپیک‌های ریو و توکیو هم قهرمان شده بود.

این اولین طلای کاروان ۶۵ نفره ایران بود و باتوجه به سه مدال نقره‌ای که کسب شده بود، ایران موقتاً به رتبه هجدهم توزیع مدالی رسید.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی