| کد مطلب: ۱۸۰۸۹

پیامی خطاب به پزشکیان

پیامی خطاب به پزشکیان

پرویز پرستویی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، در صفحه اینستاگرامش نامه‌ای با لحن «آژانس شیشه‌ای» خطاب به رئیس‌جمهور منتخب منتشر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: «آقای دکتر پزشکیان خبر رئیس‌جمهور شدن‌تان به گوش زنده‌یاد فاطمه‌ات (همسر پزشکیان) رسید و این پیام فاطمه است به شما.»

بازیگر «آژانس شیشه‌ای» در این متن با اشاره به صحبت‌های «هم‌وطن بختیاری» که پدر کهنسالش را در روستای بردلا بخش عقیلی شهرستان گتوند استان خوزستان بر دوش کشید تا به محل اخذ رأی برود، از زبان همسر مسعود پزشکیان خطاب به او نوشت: «مسعودجان، این حرف‌ها و این رفتار بی‌نظیر ملت سرافراز ایران، باری بسیار سنگین بر دوش شماست. خدا نیاورد روزی را که این ملت ناامید از همه‌جا را که بعد از خدا به شما امید بستند ناامیدشان کنی...»

پرستویی در ادامه این نامه نوشت: «تنها خواسته این ملت همان عمل به قول شرف شماست. خدا خواست عزیز دل‌ها شوی. قدر این عزت را بدان و برای همیشه در سمت ملت بمان.»

این هنرمند در بخش دیگری از این نامه به قولی که مسعود پزشکیان برای وضعیت سیستان و بلوچستان داد، اشاره کرد و درخواست کرد که این موضوع را از یاد نبرد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی