| کد مطلب: ۱۱۸۶۴

واردات کالا از چین با سرمایه کم و تضین صد درصدی

واردات کالا از چین با سرمایه کم و تضین صد درصدی

واردات کالا از چین با سرمایه کم می‌تواند برای بسیاری از تجار یک موقعیت استراتژیک و جذاب تلقی شود چراکه این نوع تجارت به‌دلیل سرمایه کم، ریسک کم و امکان کسب سود فراوان را به‌دنبال خواهد داشت. در این روش، اگر شما در کشور چین بتوانید با فروشنده یا تولیدکننده محصول توافقات لازم را انجام بدهید، می‌توانید به درآمد بالایی برسید. البته مسیر واردات از کشور چین به کشور ما ساده و هموار است اما هم‌چنان ریسک‌های یک تجارت خارجی را به‌همراه دارد. اگر تمایل دارید راه مناسب و هموار را پیش‌رو داشته باشید شرکت بازرگانی وانیکس در کنار شما و همراه شما خواهد بود.

لیست کالاهای مناسب برای واردات با سرمایه کم

همان‌طور که اشاره کردیم واردات از چین با سرمایه کم می‌تواند سود بسیاری نصیب تاجران ایرانی کند چراکه با گرم شدن بازار، واردات یکی از گزینه‌های مطلوب برای کسب سود است. برای این کار در ابتدا باید هزینه اجناس موردنظر را تخمین بزنید و امکان خرید آن را با سرمایه کم خود بسنجید و پس از محاسبه به‌خرید محصولات بپردازید. در زیر لیستی از اقلامی را که در بازار ایران بسیار پرطرفدار است، ارائه می‌کنیم.

  • لوازم جانبی موبایل و قطعات

  • قطعات خودرو

  • انواع لوازم خانگی و الکتریکی

  • پارچه و کاغذ

  • لوازم کشاورزی و کودهای شیمیایی

واردات کالا از کشور چین

چین یکی از کشورهایی است که بسیاری از بازرگانان ایرانی آن را مقصد مطلوبی برای تجارت کالاهای موردنظر خود می‌دانند. متخصصان شرکت بازرگانی وانیکس با حضور خود در این کشور می‌توانند با تامین‌کننده کالا وارد مذاکره شوند و کالای موردنیاز تاجران را خریداری کنند.

مراحل واردات از چین به‌دلیل تجربه بالای این شرکت شامل سرعت بیشتر، قیمت مناسب و حمل‌ونقل آسان است، این سه مورد دلیل انتخاب شرکت بازرگانی وانیکس است. توجه کنید که اغلب بازرگانان کالاهایی مثل گوشی، قطعات خودرو، پوشاک، لوازم خانگی را بیشتر انتخاب می‌کنند اما واردات این کالاها نیازمند تحقیقات زیادی است.

 

مراحل واردات از کشور چین

واردات کالا از چین با سرمایه کم توسط شرکت بازرگانی وانیکس با تضمین صد درصدی می‌تواند خاطر بسیاری از افراد فعال در این زمینه را آسوده کند. در زیر به مراحل قابل انجام توسط این شرکت می‌پردازیم.

گام اول؛ انتخاب محصول

پیش از آنکه دست به هر اقدام دیگری بزنید باید بررسی کنید کالا در ایران دارای مجوز قانونی واردات باشد. بعد از آنکه کالای موردنظر را انتخاب کردید می‌بایست قیمت آن کالا را در مقایسه با اقلام مشابه آن در کشورهای دیگر قرار دهید. توصیه می‌شود برای کسب سود بیشتر مدل‌های پرطرفدار کالای مدنظر را هدف خرید خود قرار دهید وهمان مدل را وارد کشور کنید.

گام دوم؛ تولیدکننده کالا

اینک که تصمیم قطعی خود را گرفته‌اید و می‌خواهید کالا را وارد کنید باید تامین‌کننده‌هایی را انتخاب کنید که مورداطمینان باشند و این امر نیازمند تحقیق گسترده است چراکه برخی از این تامین کننده‌ها مناسب تجارت نیستند. پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله، به خود شرکت تولیدکننده محصول مراجعه کنید، حتی یک نمونه از کالا را تهیه کرده و در بازار چین نظرات فروشندگان را جویا شوید.

گام سوم؛ تامین ارز

برای خرید کالا از کشور چین نیازمند یک حساب بانکی ارزی در آن کشور هستید. اگر چنین حساب بانکی را ندارید، می‌توانید از مجموعه وانیکس کمک بگیرید چراکه برای این منظور از حواله یوان برای بازرگانان استفاده می‌کند که بهترین گزینه است.

گام چهارم؛ تحویل محصول به باربری

یکی دیگر از مراحلی که باید طی کنید این است‌که محصول خود را به باربری تحویل دهید تا کالا سالم به ایران برسد لذا باید باربری را انتخاب کنید که دارای اعتبار بین‌المللی باشد. بیشتر باربری‌ها به روش دریایی و هوایی انتقال کالا را انجام می‌دهند. البته واردات عمده از کشور چین دارای ضوابط خاصی است که باید آنها را رعایت کرد.

گام پنجم؛ واردات عمده از کشور

اگر شما یک تاجر حرفه‌ای و باتجربه در زمینه واردات کالا از کشور چین با سرمایه کم هستید، حتما به این امر واقف هستید که سرمایه کم، سود کالا را کاهش می‌دهد اما با پیدا کردن کارخانه کالا می‌توانید با سرمایه کمی که دارید به سود مطلوب خود دست پیدا کنید. هرچند این امر کمی دشوار است اما بازرگانی وانیکس آن را برای شما میسر می‌کند.

بهترین طریقه واردات از چین با سرمایه کم

برای خرید از کشور چین روش‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید با سرمایه کم خود، سود خوبی را کسب کنید. هر کدام از روش‌ها که در زیر به شما معرفی می‌کنیم دارای مزایا و معایبی است؛ انتخاب آن بستگی به شما تاجر ایرانی دارد چراکه هزینه‌ متناسب با آن روش را باید پرداخت کنید.

خرید مستقیم کالا

از دسته روش‌هایی که موردعلاقه تاجران ایرانی است، خرید مستقیم کالا است. در این روش تاجر شخصاً به کشور چین سفر می‌کند و فروشنده کالا را به‌ طور حضوری ملاقات می‌کند سپس معامله را انجام می‌دهد. دقت کنید در این روش خرید، باید متحمل هزینه سفر شوید ضمن آن‌که زمان زیادی را باید صرف خرید و حمل کالا کنید. از همه این‌ موارد که بگذریم، یادگیری زبان چینی چالشی بزرگ است که به آسانی نمی‌توان آن را حل کرد. شرکت بازرگانی وانیکس این نوع از خرید را پیشنهاد نمی‌کند.

خرید اینترنتی و آنلاین

خرید از وب سایت‌های چینی مانند وب‌سایت‌های ایرانی مانند دیجی کالا است تنها تفاوتی که دارد در محل انبار این فروشگاه‌ها است. در فروشگاه‌های کشور چین، محل انبار کالا در خارج از کشور است اما انبار فروشگاه‌های اینترنتی داخلی مانند دیجی‌کالا در داخل کشور قرار گرفته است. هرچند انتخاب این روش نسبت به روش قبل بدون دردسر و آسان‌تر است اما نیازمند یک حساب در چین هستید. در این مرحله هم وانیکس در کنار شما است و می‌تواند به یاری شما بشتابد.

 

جمع‌بندی

برای واردات کالا از کشور چین با سرمایه کم باید کالاهایی را وارد کنید که در کشور ایران موردعلاقه بیشتر افراد است. چراکه با توجه به این امر، ریسک عدم فروش محصول را کاهش می‌دهید و در مدت زمان کمتری می‌توانید سود بسیاری را نصیب خود کنید. شرکت بازرگانی وانیکس می‌تواند از صفر تا صد مراحل همراه شما باشد، کافی است این مجموعه را انتخاب کنید.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی