| کد مطلب: ۱۰۶۶۷

چرا شرکت خرید آسانسور آکو بهترین انتخاب است؟

چرا شرکت خرید آسانسور آکو بهترین انتخاب است؟

خرید آسانسور مناسب برای ساختمان، یکی از بخش‌های مهم و پراهمیت ساختمان‌سازی به حساب می‌آید. این موضوع مستقیما می‌تواند با امنیت جانی انسان‌هایی که قرار است با آسانسور در طبقات ساختمان تردد کنند، در ارتباط باشد.

خرید آسانسور باکیفیت و مناسب علاوه بر اینکه می‌تواند بر زیبایی و جلوه ساختمان شما تاثیر داشته باشد، می‌تواند موجب تضمین ایمنی ساکنین آن ساختمان نیز باشد. به همین خاطر هم قبل از خرید یک آسانسور خوب باید نکات مهمی را بدانید و آسانسور را از یک مجموعه مطمئن و باسابقه خریداری کنید.

خرید یک آسانسور مناسب همچنین می‌تواند از اختلالات فنی و خرابی‌های مکرر آسانسور پیشگیری کند که این موضوع به خودی خود می‌تواند سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های یک ساختمان باشد.

معرفی آسانسور آکو از گذشته تاکنون

یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه‌های فروش پکیج‌های آسانسور، شرکت خرید آسانسور آکو است. آکو یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ فطرس بوده و با حضور ۳۰ ساله در این عرصه توانسته به یکی از قابل اعتمادترین فروشنده‌های آسانسور در ایران تبدیل شود.

شرکت آکو از گذشته تاکنون توانسته پیشرفت‌های زیادی را در زمینه ساخت انواع مختلف آسانسورهای ساختمانی، آسانسورهای بیمارستانی، آسانسورهای باربری و هرنوع دیگری از آسانسور کسب کند. آسانسورهای آکو در مدرن‌ترین حالت ممکن طراحی و تولید می‌شوند و به همین خاطر هم مزایای بسیار زیادی دارند. برای مشاهده محصولات پکیج آسانسور آکو بر روی لینک www.ako-world.com/fa/elevators/ کلیک کنید.

یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این شرکت ورود به عرصه پله برقی و رمپ‌های برقی است. این موضوع هم سبب شده که این مجموعه تبدیل به بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی در زمینه حمل و نقل و رفت و آمد بین طبقات شود. ساختمان‌ها و مجموعه‌های بزرگی آسانسورهای خود را از مجموعه آکو خریداری کرده‌اند و رضایت مطلق آن‌ها می‌تواند بزرگترین شاهد بر کیفیت خارق‌العاده آسانسور ako باشد.

شرکت آکو چه محصولات دیگری ارائه می‌دهد؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم شرکت آکو تنها ارائه‌دهنده پکیج آسانسور نیست و در زمینه‌های دیگری هم محصولات ارائه می‌دهد. پله برقی و رمپ برقی از دیگر محصولات آکو هستند که با استقبال و رضایت زیاد مشتریان همراه بوده‌اند.

Hydraulic-elevator

پله برقی‌های آکو در حال حاضر از بهترین پله برقی‌های جهان هستند. اما علی‌رغم این موضوع شرکت آکو در پی آن است که با نوآوری مداوم کیفیت و عملکرد پله برقی‌ها را بهبود بخشند.

این مجموعه در تلاش است که محصولات جدیدتری را برای ساختمان‌های بزرگ‌تر و پرترددتر و همچنین مکان‌های شلوغی مانند فرودگاه‌های بزرگ ارائه دهد. نکته بسیار مهم درباره آکو این است که زیبایی محصولاتش را هم درنظر می‌گیرد و معمولا محصولات آکو جلوه و جذابیت خاصی به ساختمان‌ها می‌بخشند.

مزایای خرید آسانسور از شرکت آکو

آسانسور ako از آکو مزایای زیادی را هم با خود به همراه خواهد داشت. همانطور که گفتیم آکو یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی و فروش آسانسور است و همین سابقه باعث شده که محصولاتش را هرروز بیشتر از روز قبل نوآورانه و خلاقانه ارائه دهد. برخی از اصلی‌ترین مزایای خرید آسانسور از شرکت آکو به شرح زیر هستند:

امنیت آسانسورها

امنیت، بدون شک مهم‌ترین شاخصه‌ای است که هر آسانسوری باید داشته باشد. آسانسوری که امن نباشد می‌تواند صدمات و خطرات زیادی را با خود به همراه داشته باشد. مهم‌ترین مزیت آسانسورهای آکو، طراحی ایمن و امنیت بسیار بالای آن‌هاست که احتمال وقوع هر حادثه‌ای را تقریبا ناممکن می‌سازد.

کابین‌های زیباتر

پکیج‌های آسانسور آکو، زیباترین کابین‌ها را دارند. فرقی ندارد که معماری ساختمان شما چه سبکی داشته باشد و یا از چه متریال‌هایی در آن استفاده شده باشد، کابین آسانسورتان هم می‌تواند با همان متریال طراحی و ساخته شود به طوری که جذابیت ساختمان و معماری آن دوچندان شود.

شستی فرمان مدرن

شستی فرمان همان قسمتی است که شما برای احظار کابین آسانسور به طبقه خودتان و تردد با کابین، آن را فشار می‌دهید. شستی‌های آسانسور آکو می‌تواند بسیار مدرن و از جنی استیل یا شیشه طراحی شود. این شستی‌ها معمولا بسیار لوکس طراحی می‌شوند و طبق سلیقه شما و معماری ساختمان‌تان قابل شخصی‌سازی هم هستند. تصور کنید آسانسوری داشته باشید که تمام بخش‌های آن طبق سلیقه تودتان طراحی شود. واقعا بی‌نظیر به‌نظر میرسد.

شستی احضار لوکس

شستی احضار اما آن صفحه‌ای است که در داخل کابین قرار دارد و دکمه‌های طبقات مختلف در کنار برخی دکمه‌های کاربردی دیگر روی آن قرار گرفته‌اند. شستی‌های احضار در آسانسورهای آکو بسیار لوکس و جذاب طراحی شده‌اند و قابلیت این را دارند که در صورت درخواست شما لمسی باشند.

درب‌های مجهز به برد هوشمند

درب‌های طبقات مختلف آسانسور مجهز به برد هوشمند هستند و در کنار آن می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی نیز کنید. درب‌های آسانسور می‌توانند از جنس‌های مختلفی مثل چوب و شیشه و سنگ باشند و کاملا مطابق با شکل و شمایل ساختمان طراحی شوند. آکو بزرگ‌ترین و مطمئن‌ترین شرکتی است که این امکانات را ارائه داده و در تلاش است که آسانسور شما در عین داشتن امنیت کافی، فاکتورهای زیبایی را هم تمام و کمال داشته باشد.

Residential-elevator

صرفه‌جویی در مصرف برق

آسانسورهای مدرن آکو از سیستم‌های هیدرولیک و گیرلس استفاده می‌کنند. این نوع از سیستم‌ها و موتورهای آسانسور باعث می‌شود که چیزی حدود ۶۰ درصد در مصرف برق ساختمان صرفه‌جویی شود و علاوه بر آن راندمان آسانسور نیز تا حدود ۹ درصد افزایش یابد. مصرف برق بالای برخی آسانسورها از سری دلایل نارضایتی مشتری‌هاست، اما آسانسورهای مدرن آکو این ایراد را ندارند. و علی‌رغم این موضوع در مصرف برق ۶۰ درصد هم صرفه‌جویی می‌کند.

آسانسورهای نرم و بدون لرزش

طراحی‌های مدرن و موتورهای قوی آسانسورهای آکو یک مزیت بسیار مهم دیگر هم دارد. کابین این آسانسورها بدون هیچگونه لرزش و در کمال نرمی بالا و پایین می‌رود و آرامش و راحتی را هم به کسانی که با آسانسور رفت و آمد می‌کنند، هدیه می‌دهند.

نظارت و مشاوره رایگان

تیم آکو پیش از فروش و نصب پکیج‌های آسانسور خود، نظارتی کلی بر روی ساختمان شما خواهد داشت و دررابطه با آسانسوری که می‌تواند برای شما مناسب باشد، مشاوره و راهنمایی می‌دهد. نکته جالب و مزیت مهم آکو اینجاست که این مشاوره و بازرسی کاملا رایگان انجام می‌شود و هزینه‌ای را برای صاحبان ساختمان‌ها نخواهد داشت.

مزایایی که گفته شد، تنها بخشی از مزایای متععد آسانسورهای آکو هستند. باودرنظر گرفتن این مزایا، آسانسور آکو بهترین انتخاب برای آن‌هایی است که به امنیت و عملکرد درست آسانسور ساختمان اهمیت می‌دهند و از سویی نیز زیبایی‌های بصری آسانسور و هماهنگی آن با معماری ساختمان برایشان اهمیت دارد.

چگونه برای خرید آسانسور آکو اقدام کنیم؟

همانطور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، برند آکو یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش انواع پکیج آسانسور مانند آسانسور مسکونی، آسانسور باربری، آسانسور بیمارستانی و... ، انواع پکیج پله برقی و رمپ برقی است. این شرکت با سابقه بیش از 30 و استفاده از نوآوری در کنار زیبایی، توانسته جایگاه ویژه‌ای در سراسر کشور پیدا کند.

چنانچه علاقمند به خرید پکیج‌های مجموعه آکو هستید برای دریافت مشاوره بیشتر به سایت مجموعه شرکت آسانسور و پله برقی آکو به آدرس www.ako-world.com/fa/ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های آکو تماس بگیرید. خرید پکیج آسانسور، پکیج پله برقی، پکیج رمپ برقی از برند آکو، ایمنی و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی