| کد مطلب: ۴۳۵۹

مقامات

مقامات

ویژگی حاکمان استثنای عفو بدون گناه، گردشگر جذب کنیم آزرم‌وند آزاد شد

ameli seyed hasan

ویژگی حاکمان

سیدحسن عاملی، امام‌جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه «سمت خدا» گفت: «یک حاکم بزرگترین وصفش این است که گوش شنوا داشته باشد و تمام حرف‌ها را بشنود.» او در ادامه افزود: «عیب و ایرادات را کسانی که از دور نگاه می‌کنند می‌فهمند. اگر طوری معامله کند که مردم جرات نداشته باشند حرف بزنند با این آیه محکوم است: «قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ»».

Montazeri

استثنای عفو

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور با حضور در مجموعه زندان مرکزی اصفهان گفت: «در عفو رهبری انقلاب این است که افرادی که کشته‌سازی کرده و خسارت به‌بار آوردند، مورد عفو قرار نخواهند گرفت و باید در پیشگاه قانون و مردم جوابگو باشند.» منتظری در ادامه سخنانش توصیه‌هایی نیز به جوانان بازداشت‌شده حوادث اخیر هم داشت و از آنها خواست تا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرند، چراکه «برای انسان تلخ است که جوانان که سرمایه‌های کشور هستند به‌جای اینکه در دانشگاه یا سر کار باشند، مورد غفلت قرار بگیرند.»

AlamolHoda

بدون گناه، گردشگر جذب کنیم

سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد در دیدار با دبیر و مدیران شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در استان خراسان رضوی گفت: «متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به‌جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم. مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک‌حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد اما تصور برخی این بود که مقصود از منطقه آزاد، واردات آزادانه کالاهای خارجی است که با استفاده از آن، بازار تولید و نظام اقتصادی داخل کشور به‌سادگی برهم بخورد.» او افزود: «این گلوله‌های آتش در سال‌های اخیر، آسیب‌های زیادی به تولید ملی وارد کرده‌اند و بر همین اساس، از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در این مناطق یافت می‌شد. با این حال، باید باور کرد که آزادی فساد و فحشا تنها لازمه رونق گردشگری نیست، بلکه در این مناطق به‌قدری جذابیت وجود دارد که می‌توان بدون گناه هم گردشگر جذب کرد.»

azarmvand

آزرم‌وند آزاد شد

امیرعباس آزرم‌وند، روزنامه‌نگار حوزه کارگری روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه آزاد شد. آزرم‌وند از اسفندماه سال گذشته دوران محکومیت سه‌سال و هفت‌ماه خود را می‌گذراند. او روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه آزاد شد. طبق گزارش‌ها آزرم‌وند یکی از ۴۲ زندانی‌ای بود که در پی حوادث شامگاه ۲۳ مهرماه در زندان اوین به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شده بود. امیرعباس آزرم‌وند سابقه کار در روزنامه‌های صمت، شرق و جهان‌صنعت را دارد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی