| کد مطلب: ۳۷۷۵۷

مقدم‌ه‏ای بر شناخت در عصر اطلاعات

سواد رسانه‌ای یکی از کلیدواژه‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار پرتکرار بوده و بسیاری از متخصصان و کارشناسان ارتباطات بر فهم درست و درک صحیح آن تاکید دارند.

مقدم‌ه‏ای بر شناخت در عصر اطلاعات

سواد رسانه‌ای یکی از کلیدواژه‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار پرتکرار بوده و بسیاری از متخصصان و کارشناسان ارتباطات بر فهم درست و درک صحیح آن تاکید دارند. انتشارات «سیمای شرق» اخیراً کتابی در همین باره با نام «دانایی و نادانی در روزگار شبکه‌ها»، روانه کتاب‌فروشی‌ها کرده است. شاهو صبّار، نویسنده این کتاب دکترای رسانه‌های جمعی با گرایش رسانه‌های دیجیتال دارد و هم‌اکنون عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران است.

در معرفی این کتاب آمده است: در زمانه‌ای که شبکه‌های تلویزیونی ما را زیر بارانی از اطلاعات درست و نادرست قرار داده‌اند و به‌سادگی نمی‌توانیم میزان درستی و دقت این مطالب را بسنجیم، سواد رسانه‌ای اهمیتی بیش از پیش یافته است. کتاب «دانایی و نادانی در روزگار شبکه‌ها» مقدمه‌ای بر شناخت پیام‌های درست و نادرست در عصر اطلاعات است. این اثر 142صفحه دارد و با برچسب قیمتی ۲۹۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه قرار گرفته است.

دانایی و نادانی در روزگار شبکه‌ها

نویسنده: شاهو صبار

انتشارات: سیمای شرق

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید

دیدگاه

ویژه بیست‌و‌چهار ساعت
آخرین اخبار