| کد مطلب: ۲۳۰۷۸

قاسم روانبخش نماینده قم و عضو جبهه پایداری:

الحمدلله همدلی در فراکسیون انقلاب وجود دارد

الحمدلله همدلی در فراکسیون انقلاب وجود دارد

برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی معتقدند که اصولگرایان در این فراکسیون می‌مانند تا قدرت خود را در مجلس به چالش نکشند.

برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی معتقدند که اصولگرایان در این فراکسیون می‌مانند تا قدرت خود را در مجلس به چالش نکشند. قاسم روانبخش، نماینده قم و عضو فراکسیون انقلاب نیز در گفت‌وگو با هم‌میهن آینده این فراکسیون را ارزیابی کرد که در ادامه آمده است:

‌چرا گفته می‌شود که در این دوره مجلس شاهد تشکیل فراکسیون‌های متعدد سیاسی از جمله فراکسیون «وفاق ملی» و «وحدت» خواهیم بود؟

فراکسیون انقلاب اسلامی سر جای خود می‌ماند و مجموعه اصولگرایان در داخل فراکسیون انقلاب اسلامی می‌گنجند و فراکسیونی جدای از آن نمی‌بینم. البته هر روز یکی از نمایندگان برای تشکیل فراکسیون جدید امضا جمع می‌کند. اما فراکسیون‌ها براساس آنچه هیئت‌رئیسه اعلام کرده باید در هیئت‌رئیسه مجلس ثبت شود تا قانونی شود. بنابراین نمی‌توان گفت که فراکسیون‌هایی که اسم‌های خاص دارند، در مجلس تشکیل می‌شوند. فراکسیون انقلاب اسلامی در حال حاضر یک فراکسیون موقت است اما به زودی به صورت دائمی تشکیل و هیئت رئیسه آن هم مشخص می‌شود.

‌گفته می‌شود به دلیل آنکه در زمان رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم برخی از اعضای فراکسیون نتوانستند از رای آوردن برخی از وزرای پیشنهادی جلوگیری کنند حالا به فکر تشکیل فراکسیونی جدید افتاده‌اند. ارزیابی شما از این تحلیل چیست؟

الحمدالله همدلی در فراکسیون انقلاب وجود دارد و در مجلس هم موضوعی در این خصوص نمی‌بینم که حاکی از اختلاف بین جریان انقلاب اسلامی و انقلابیون باشد.

ائتلافی که در دوره انتخابات به وجود آمد، همچنان در مجلس و فراکسیون انقلاب ادامه دارد؟

ما کاری نداریم که افراد با چه لیستی وارد مجلس شده‌اند. نیروهای انقلابی و اصولگرا در مجلس امروز از یک وحدت خوبی برخوردارند و انشاالله فراکسیون انقلاب اسلامی هم شکل می‌گیرد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی