| کد مطلب: ۱۸۵۳۱

بهترین هندزفری بلوتوثی زیر ۱ میلیون تومان

بهترین هندزفری بلوتوثی زیر ۱ میلیون تومان

از زمانی که جک ۳.۵ میلی متری هدفون در گوشی‌های هوشمند حذف شد، شاهد افزایش محبوبیت هندزفری‌های بلوتوثی بودیم و بسیاری از کاربرها، خرید این هندزفری‌های کوچک و سبک را به هندزفری‌های سیمی ترجیح می‌دهند.

اما برای خرید هندزفری بلوتوثی زیر ۱ میلیون تومان، برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی زیر ۱ میلیون تومان را دشوار می‌کند. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم بهترین هندزفری‌های بی‌سیم زیر ۱ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC

برند QCY، یکی از برندهای درخشان در تولید هندزفری است که به طراحی جذاب و کیفیت بالای محصولات خود معروف است. هندزفری بلوتوثی QCY T13 AN، یکی از اقتصادی‌ترین محصولات این کمپانی است که می‌توانید تجربه باکیفیت از پخش موسیقی و فیلم داشته باشید. این هندزفری به ۴ میکروفن قدرتمند مجهز شده است و از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می‌برد که به لطف آن، می‌توان صداهای مزاحم مانند مترو و هواپیما را حذف کرد. البته ناگفته نماند که خرید این هندزفری به دلیل تاخیر ۱۰۰ میلی ثانیه‌ای برای گیمرها مناسب نیست و پیشنهاد می‌کنیم به سراغ سایر مدل‌ها بروید.

در بخش شارژدهی، این هندزفری با احتساب باتری کیس، از باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که در حالت استفاده معمولی و به صورت مداوم، تقریبا ۳۰ ساعت می‌تواند دوام داشته باشد. همچنین روی بدنه دستگاه، سنسورهای لمسی تعبیه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به موسیقی بعدی رفته یا آن را متوقف کنید.

در مجموع هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC، یکی ارزان‌ترین هندزفری‌‌های بازار است که از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و مکالمه گزینه خرید اقتصادی و مناسبی باشد.

هندزفری بلوتوثی آنر مدل EARBUDS X3 LITE

ابتدا نگاهی به ظاهر هندزفری‌های جذاب آنر داشته باشیم که از طراحی مینمال و ساده‌ای بهره می‌برند و در ساخت آن‌ها، از متریال باکیفیتی استفاده شده است. این هندزفری‌ها تقریبا ۴.۴ گرم وزن دارند که باعث می‌شود استفاده از آن‌ها به سادگی باشد و در طولانی مدت احساس خستگی را در گوش نداشته باشید. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به درایورهای ۱۰ میلی متری با پاسخ فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز اشاره کرد که به لطف آن، صدای باکیفیت و شفافی به گوش می‌رسد.

هندزفری بلوتوثی آنر مدل EARBUDS X3 LITE

از سوی دیگر، این هندزفری به قابلیت غیرفعال شدن هنگام خارج شدن از گوش، حذف نویز خودکار محیط و گواهی IPX4 مقاوم در برابر آب و عرق مجهز شده است. همچنین روی هندزفری‌ها کلیدهای لمسی قرار گرفته‌اند که با استفاده از آن می‌توان موسیقی را متوقف یا پخش کرد و به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. بخش شارژدهی هم از نقاط قوت این هندزفری است که با توجه به تست‌های انجام شده، این هندزفری در حالت مکالمه ۴ ساعت و پخش موسیقی ۶ ساعت می‌تواند دوام داشته باشد و کیس شارژ هندزفری، تقریبا ۲۸ ساعت با یک بار شارژ دوام دارد.

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

به سراغ یکی از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین هندزفری‌های بازار ایران می‌رویم. هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i، این هندزفری از طراحی مینیمال و ماتی بهره می‌برد که روی هندزفری و کیس آن، جای لکه و اثر انگشت باقی نمی‌ماند. از سوی دیگر، هندزفری‌های فوق به درایورهای ۶ میلی متری مجهز شده‌اند که با استفاده از آن، موسیقی و صداها را با کیفیت فوق العاده بالا و شفاف گوش خواهید داد. هندزفری SoundCore A20i دارای بلوتوث نسخه ۵.۳ است که به راحتی می‌تواند به تمامی دستگاه‌های دیجیتال متصل شود و برای مکالمه، یکی از بهترین گزینه‌ها است. در تست‌های انجام شده در حالت مکالمه، تقریبا ۷ ساعت توانست دوام داشته باشد که نسبت به رقبای خود در این بازه قیمتی، مدت زمان بیشتری محسوب می‌شود.

ناگفته نماند که این هندزفری، فاقد قابلیت نویز کنسلینگ است و در محیط‌های شلوغ، نمی‌توان صدا را کاملا واضح گوش داد. اما گواهی امنیتی محافظت در برابر قطرات آب و عرق برای آن صادر شده است و به راحتی می‌توان در باشگاه و پیاده‌روی از آن استفاده کرد. از طرفی با یکبار شارژ، تقریبا ۹ ساعت به صورت مدوام در حالت پخش موسیقی شما را همراهی می‌کند و کیس شارژ آن، تا ۲۸ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 6361 OWS

تسکو از برندهای موفق ایرانی است که برخلاف هندزفری‌های معرفی شده، محصولات این برند دارای طراحی و معماری جذابی هستند. از هندزفری‌های اقتصادی این برند می‌توان به هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 6361 OWS اشاره کرد که ظاهر آن در همان نگاه اول، توجه شما را به خود جلب می‌کند. در بخش ظاهری، طراحی دو قسمتی ایربادزها را مشاهده می‌کنیم که باعث می‌شود به راحتی در گوش جای گیرند و در هنگام ورزش یا پیاد‌ه‌روی، بابت افتادن آن‌ها نگران نباشید. از لحاظ کیفیتی، به جرات می‌توان گفت هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 6361 OWS، یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی تا ۱ میلیون تومان است که پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین این هندزفری ضد آب و ضد تعریق است و در محیط‌‌های مرطوب می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و به راحتی به تمامی دستگاه‌ها متصل می‌شوند.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 6361 OWS

بخش شارژدهی دستگاه را باتری ۵۰ میلی آمپر ساعتی در ایربادزها و ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در کیس تامین می‌کند که هندزفری‌ها در حالت استفاده معمولی و پخش موسیقی، بیش از ۸ ساعت می‌توانند دوام داشته باشد. از طرفی با استفاده از کیس هندزفری، ۲ الی ۳ بار می‌توان ایربادزها را شارژ کرد و تا ۳۰ ساعت دوام دارد. برای انتخاب دقیق‌تر و بهتر، می‌توانید از راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون تومان استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله، چهار مورد از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کردیم که هر کدام در بخش‌های مختلف، از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برند. اگر از هندزفری خود صرفا برای امور روزمره و پخش موسیقی استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما هندزفری بلوتوثی آنر مدل EARBUDS X۳ LITE و هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A۲۰i است و در صورتی گیمر هستید و نیاز به تاخیر صدای کم دارید، هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH ۶۳۶۱ OWS گزینه خرید مناسبی است.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی