| کد مطلب: ۱۷۵۴۹

رای ندهید یک احمدی‌نژاد دیگر می‌آید

رای ندهید یک احمدی‌نژاد دیگر می‌آید

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه سابق در گردهمایی حامیان «مسعود پزشکیان» در کرج  گفت: «صندوق رای فقط انتخاب ما است، به کسانی این را می‌گویم که می‌گویند صندوق رای تاثیری ندارد، بنابراین گوش نکنید، در صندوق رای می‌توان انتخاب کرد. برخلاف همه محاسبات و پیشگویی‌ها، اثر انتخاب خود را دیدید، احترام جهان و احترام همه ملت‌ها که منادی «گفتگوی تمدن‌ها» را داشتیم؛ ‌طوری‌که تمام دروغ‌ها را نقش برآب کرد. هیچ‌گاه به یک ایرانی نباید گفت نمی‌توانی، ایرانی توانسته و خواهد توانست بنابراین ۹ تیر زمانی که اعلام شود پزشکیان رئیس‌جمهور چهاردهم است یعنی همه ما توانستیم. صندوق رای را ترک نکنید! اگر صندوق رای ترک شود ۹ تیر و ۹ تیرهای سال‌های بعد خودمان را هرگز نخواهیم بخشید.»

او تاکید کرد: «انتخاب مردم را باید پذیرفت اما مردم نیز باید انتخاب کنند، به‌عنوان یک عقیده و تجربه که در سه دوره انتخابات آزموده‌ام، انتخاب نکردن به معنای اقلیت پرگو و پرمدعاست. هشت تیر خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید و هرکس که دنبال حمله به ایران، تخریب و فشار به ایران و درآوردن نان از خون شماست، هرکس که از ادامه تحریم شما کاسبی می‌کند می‌خواهد در خانه بمانید، اما شما آرزوهایشان را نقش برآب می‌کنید. آرزوی تحریم‌طلبان، آرزوی کاسبان، کسانی که با خون این ملت میلیاردر شدند را نقش برآب کنید.»

ظریف تاکید کرد: «باور نکنید رای شما تفاوت نمی‌کند، من به‌عنوان کسی که درک کرده‌ام چقدر تفاوت دارد در پاستور چه کسی بنشیند، می‌گویم گول شعارهای شیوا، گول روشنفکری‌نمایی را نخورید که نتیجه آن فرستادن احمدی‌نژاد دیگری یا بدتر از اوست. پزشکیان اجازه نمی‌دهد آزادی شما و مردم در زیر فشارهای مختلف له شود، جز با زبان تکریم با زنان اجازه سخن نمی‌دهد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی