| کد مطلب: ۱۶۰۲۵

باید یک‌جا تصمیم بگیریم

باید یک‌جا تصمیم بگیریم

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور گفت: تقسیمات کشوری درحال حاضر در کمیسیون سیاسی و صحن دولت مطرح است و مربوط به استان‌های متعددی می‌شود. ما فکر می‌کنیم باید در مورد همه این‌ها یکجا تصمیم گرفته شود

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح تقسیم تهران به ۲ استان شرقی و غربی گفت:«کلاً تقسیمات کشوری درحال حاضر در کمیسیون سیاسی و صحن دولت مطرح است و مربوط به استان‌های متعددی می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «این مسئله هم شرق و غرب استان تهران را در برمی‌گیرد و هم در خصوص کرمان و سیستان و بلوچستان مطرح است. قرار شد وقتی همه این‌ها نهایی شد ان‌شاالله اعلام شود و به صورت لایحه در اختیار مجلس قرار گیرد. البته خود نمایندگان هم طرح‌هایی دارند، مثلاً در خصوص سیستان و بلوچستان یک طرحی مطرح است که بعید است در این مجلس فرصت طرح آن به وجود بیاید اما اگر مطرح شود، می‌شود در موردش اظهارنظر کرد.

ما فکر می‌کنیم باید در مورد همه این‌ها یکجا تصمیم گرفته شود، البته بعضی چیزها هست که نیازی به مجلس ندارد. مثلاً بعضی از بخش‌ها می‌خواهند شهرستان یا بعضی از فرمانداری‌ها می‌خواهند فرمانداری ویژه شوند؛ این‌ها را دولت تصمیم می‌گیرد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی