| کد مطلب: ۱۶۰۰۰

حسادت هیتلر به نتانیاهو

حسادت هیتلر به نتانیاهو

اردوغان گفت: حماس با آتش‌بس موافقت کرد، اما اسرائیل بهانه می‌آورد و آتش‌بس نمی‌خواهد، زیرا می‌خواهد تمام غزه را اشغال کند. ظلم و کشتار همچنان ادامه دارد.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در آستانه سفر میتسوتاکیس، نخست‌وزیر یونان به آنکارا، به روزنامه کاتیمرینی یونان گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با روش‌های نسل‌کشی که ارائه کرده به سطحی رسیده که هیتلر حسادت می‌کند.

وی افزود: آیا می‌توان به آنچه اسرائیل ماه‌ها بر سر مردم غزه تحمیل کرده نگاه کرد و بمباران بیمارستان‌ها، کشتار کودکان، سرکوب غیرنظامیان و محکوم کردن مردم بی‌گناه به گرسنگی، تشنگی و کمبود دارو توسط اسرائیل به بهانه‌های مختلف را مشروع دانست.

هیتلر در گذشته چه کرد و مردم را در اردوگاه‌های کار اجباری کشت. رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت: آیا غزه نه‌تنها پس از ۷ اکتبر، بلکه سال‌ها قبل از آن به یک زندان روباز تبدیل نشد؟ آیا مردم آنجا برای سال‌ها محکوم به منابع محدود، تقریباً مانند یک اردوگاه کار اجباری نبودند؟ چه کسی مسئول وحشیانه‌ترین و سیستماتیک‌ترین کشتار جمعی در غزه پس از ۷ اکتبر است؟

نتانیاهو به سطحی رسیده است که هیتلر را با روش‌های نسل‌کشی خود حسود می‌کند. ما در مورد اسرائیل صحبت می‌کنیم. آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهد، به نقاط توزیع غذا حمله می‌کند و کاروان‌های کمک‌رسانی را به آتش می‌کشد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی