| کد مطلب: ۱۷۰۸۲

برنامه‌ریزی دشمن برای کاهش جمعیت ایران

برنامه‌ریزی دشمن برای کاهش جمعیت ایران

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در همایش ملی جوانی جمعیت گفت: دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا جمعیت ایران افزایش نیابد، چون تصور می‌کند که افزایش جمعیت ایران برای آنها خطرآفرین است. اگر خطر جنگ و یا خسارتی کشور را تهدید کند، قابل جبران است، اما کوتاهی در حوزه جمعیت، قابل بازگشت نیست.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در همایش ملی جوانی جمعیت، تجردگرایی را خطری بسیار جدی برای جامعه دانست و گفت: «سن ازدواج و سن جوانان مجرد افزایش یافته است. جمعیت جوان، سالم و پویا به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی و شاخص مهمی در توسعه کشور به شمار می‌رود.»

وی در ادامه اضافه کرد: «دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا جمعیت ایران افزایش نیابد، چون تصور می‌کند که افزایش جمعیت ایران برای آنها خطرآفرین است. اگر خطر جنگ و یا خسارتی کشور را تهدید کند، قابل جبران است، اما کوتاهی در حوزه جمعیت، قابل بازگشت نیست.»

نقدی از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در سپاه خبر داد و گفت: «مشوق‌هایی در این قرارگاه در نظر گرفته شده و آثار مثبتی در حوزه جمعیت داشته است، همچنین شمار خانواده‌های چندفرزندی و تعداد ازدواج‌های کارکنان در سپاه افزایش یافته است. باید سن ازدواج در سپاه کاهش یابد و باید راه را برای جوانان هموار کرد، ازدواج جوانان و فرزندآوری مهم‌ترین امر به معروف در کشورمان است.»

وی با تأکید بر هدف‌گذاری قرارگاه جمعیت سپاه برای داشتن سه فرزند در خانواده هر یک از کارکنان سپاه، افزود:«قرارگاه جمعیت سپاه در سال آینده براساس پیامد‌ها برترین‌ها را انتخاب می‌کند.»معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا سن ازدواج به ۲۳ سال کاهش یابد، گفت: «تلاش می‌کنیم که موضوع ازدواج و فرزندآوری را در خانواده‌ها و جامعه گسترش دهیم.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی