| کد مطلب: ۱۰۲۸۰

سیاستمداران

سیاستمداران

ملاک انتخاب

Hadad Adel Gholam Ali

ملاک انتخاب

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سلسله‌همایش‌های ایمان و امید که به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: «در مجلس فعلی و دولت فعلی سعی شد تاحدودی رابطه میان مجلس و دولت با مردم سازماندهی شود. به‌گونه‌ای که بتوانیم مشکلات و انتقادات و پیشنهادات پرستاران و پزشکان و... را منتقل کنیم.» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: «انشاءلله سعی می‌کنیم برای انتخابات مجلس، افراد پاکدست، متخصص و انقلابی را انتخاب کنیم.»

haghighatpoor mansoor

شاهد تضییع حقوق مردم هستیم

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها شاهد انتقادات دوباره به مدیران استانی دولت سیزدهم در زمینه ترکیب هیئت‌های اجرایی بودیم، ارزیابی شما از این روند چیست؟ گفت: «هیئت‌های اجرایی تماماً از طیف، طبقه و گروه‌ سیاسی خاصی انتخاب شدند. در گذشته اینطور بود که این افراد جزو معتمدینی بودند که مردم آن‌ها را می‌شناختند، پیشینه، دین‌داری و عدالت‌شان را می‌شناختند و به آنها وثوق داشتند. اما این دوره از یک طیف و جریان خاصی انتخاب شدند که شائبه مهندسی را در بین مردم بالا می‌برد؛ در آمار هم همین‌طور. شما نگاه کنید در انتخابات دوره قبل ۸‌درصد از داوطلبین توسط هیئت‌های اجرایی ردصلاحیت شدند اما این دوره به ۲۸‌درصد رسیده و اصلاً قابل قبول نیست.» این فعال سیاسی اصولگرا گفت:«این موضوع باعث تضییع حقوق مردم و رواج بی‌عدالتی شده است و این رویه بر پایه عدالت و منطق نیست. ما نگران سلامت انتخابات هستیم. نگران پول‌های کثیف هستیم که نقش ایفا کنند. ما نگران دخل و تصرف در بعضی از زمینه‌های انتخابات هستیم که انشاء‌الله برای جمهوری اسلامی ایران و انتخابات ما رخ ندهد.»

paydari

نامزد اصلح را به ما معرفی کنید

جبهه پایداری انقلاب اسلامی مبنی بر معرفی نامزد اصلح و کارآمد جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است:«انتخابات و تعیین سرنوشت، توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری به‌عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی، مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.» در ادامه آمده است:«جبهه پایداری با انتشار شاخص‌های برآمده از تفکر امامین انقلاب در چهار بخش در بیانیه تفصیلی خود پیرامون انتخابات مجلس، از همه نیروهای دلسوز گفتمان انقلاب می‌خواهد تا با توجه به این شاخص‌ها نسبت به دعوت از افراد اصلح جهت حضور در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام نموده و افراد مدنظر خود را جهت انتخاب نهایی نامزد اصلح به دفاتر جبهه پایداری در سراسر کشور و سامانه اینترنتی جبهه پایداری به آدرس jebhepaydari.ir معرفی نمایند تا این جبهه با توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های نماینده اصلح و کارآمد برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی عرضه نماید.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی