| کد مطلب: ۷۵۲۳

بیوگرافی محسن قصابیان، بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر سینما و تلویزیون به همراه تصاویر این بازیگر فیلم سینمایی منصور و سریال همه گیری را برای شما در ادامه این مطلب آورده ایم، پس تا پایا

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر سینما و تلویزیون به همراه تصاویر این بازیگر فیلم سینمایی منصور و سریال همه گیری را برای شما در ادامه این مطلب آورده ایم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

images 1690007381 64bb775512157

با توجه به بازی های خوب و جدید این بازیگر در سینما و تلویزیون در این مطلب با ما همراه باشید که قسمت کامل معرفی بیوگرافی بازیگران را داشته باشیم.

زندگینامه محسن قصابیان

محسن قصابیان، بازیگر و کارگردان، تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۴۸ در قوچان متولد شد. وی فارغ‌ التحصیل رشته‌‌ کارگردانی در مقطع کارشناسی‌ ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است.

فیلم منصور محسن قصابیان

محسن قصابیان در سال ۱۴۰۰ با حضور در فیلم سینمایی «منصور» که به زندگی تیمسار منصور ستاری می پرداخت در جشنواره سی و نه فجر دیده شد.

او میگوید برای بازی در «منصور» ۱۰ کیلو وزن کم کردم ، چون باید خیلی شکیل و تَرکه ای به نظر می آمدم.

منصور فیلمی به کارگردانی سیاوش سرمدی که درباره بخش هایی از زندگی تیمسار منصور ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت اولین جنگنده ایرانی است.

محسن قصابیان در این فیلم بازیگر نقش اول مرد را بازی کرده است.

images 1690007398 64bb776643b35

سریال موج اول شبکه سه تلویزیون

بعد از دیده شدن با فیلم منصور، این بازیگر در آذر ماه 1400 با سریال موج اول که گذری پروپاگاندا مانند به شروع کرونا در ایران است در نقش اول حضور داشت.

تفریحات محسن قصابیان

همیشه به دانشجوها و هنر جویان می گویم رمان بخوانند، موسیقی خوب گوش کنند و نقاشی ببینند، این سه مورد باید فعالیت همیشگی بازیگر و تئاتری ها باشد.

ازدواج محسن قصابیان

محسن قصابیان سالهاست ازدواج کرده که ثمره اش دو فرزند پسر است.

زندگی هنری محسن قصابیان

محسن قصابیان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1372 در 24 سالگی در فیلم تونل به کارگردانی مجتبی راعی بازی کرده است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بچه‌ های گروه بلال، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محسن قصابیان محسوب می‌ شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدمهدی فقیه، عبدالحسن برزیده، علیرضا اسحاقی و فرید کشن‌ فلاح را تجربه کرد.

محسن قصابیان در سال 1396 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است.

اثر مهم محسن قصابیان در این سال، بازیگری در سریال بچه‌ های گروه بلال به کارگردانی عبدالرحمان شلیلیان محسوب می‌ شود.

شاید یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های زندگینامه محسن قصابیان بازی در سریال بچه‌ های گروه بلال بوده است. محسن قصابیان سال 1396 در 48 سالگی در سریال بچه‌ های گروه بلال نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با عبدالرحمان شلیلیان همکاری داشته است. محسن قصابیان توانست با بازی در سریال بچه‌ های گروه بلال تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا کسرایی، ارژنگ امیرفضلی، شهرام قائدی و محمد حاتمی بر تجارب او افزود.

با اینکه محسن قصابیان را بیشتر بعنوان بازیگر می‌ شناسیم، اما در حرفه‌ های دیگر نیز فعال بوده است.

محسن قصابیان علاوه‌ بر بازیگر به‌ عنوان کارگردان، بازیگردان، تهیه کننده و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهم‌ ترین آثار محسن قصابیان در حرفه‌ کارگردانی، فیلم نیوکاسل و فیلم گنج است. مهم‌ ترین اثر محسن قصابیان در حرفه‌ بازیگردان، سریال بچه‌ های گروه بلال است.

در حرفه‌ تهیه کننده، فیلم گنج است. مهم‌ ترین اثر محسن قصابیان در حرفه‌ نویسنده، فیلم گنج است.

images 1690007425 64bb7781a5146

ویژگی های کار هنری محسن قصابیان

یکی از ویژگی‌ های حرفه‌ ای بیوگرافی محسن قصابیان آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه ۴۹ ساله و بیوگرافی محسن قصابیان آثار مهمی وجود دارد.

زندگی شخصی محسن قصابیان

محسن قصابیان ۱ مرداد سال ۱۳۴۸ در قوچان در استان خراسان رضوی متولد شد. او پس از پایان دوره تحصیلی متوسطه در سال ۱۳۶۷ وارد دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر شد و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را اخذ کرد و در سال ۱۳۷۵ با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس فارغ‌ التحصیل شد.

اینستاگرام محسن قصابیان

صفحه رسمی این بازیگر ایرانی با نشانی Mohsen Ghassabian در دسترس عموم قرار دارد که می توانید تصاویر بیشتر را ملاحظه بفرمایی و با فعالیت های جدید وی آشنا شوید.

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تمامی اطلاعات موجود راجب زندگی محسن قصابیان بازیگر خوب سینما و تلویزیون آورده شود ولی اگر می‌ خواهید با بیوگرافی کامل تری از محسن قصابیان و زندگی حرفه‌ ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه این بازیگر در سایت تهران کیوسک سر بزنید.

لطفا اگر روزمه بیشتری از این بازیگر خوب کشورمان دارید در قسمت نظرات این مطلب ارسال کنید تا اضافه کنیم.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی