| کد مطلب: ۸۵۲۴

۱۰ قانون طلایی برای تولید محتوا در سایت

۱۰ قانون طلایی برای تولید محتوا در سایت

برای یک نویسنده محتوا بسیار چالش برانگیز است که توجه مخاطبان خود را به طور مداوم جلب کند. ممکن است چند مقاله داشته باشید که بیشترین ترافیک را به همراه داشته باش

برای یک نویسنده محتوا بسیار چالش برانگیز است که توجه مخاطبان خود را به طور مداوم جلب کند. ممکن است چند مقاله داشته باشید که بیشترین ترافیک را به همراه داشته باشد، اما مطالب دیگر آنطور که انتظار داشتید، بازدید قابل توجهی نداشته اند. شاید برخی از مطالب به دلیل اینکه قوانین طلایی نوشتن را رعایت نمی کنید، مورد توجه قرار نمی گیرند.

اگر یک وب سایت دارید، باید بدانید که چگونه محتوا بنویسید (و با سئو آن را تقویت کنید) تا ترافیک را به پورتال خود بیاورید. تولید محتوا برای سایت علاوه بر اینکه مبتنی بر توانایی های فردی و نویسندگی است، یک هنر است و قوانین خاص به خود را دارد.

در اینجا ده روش اساسی برای نوشتن محتوا آورده شده است تا به شما در انجام این کار کمک کند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نکات را برای ایجاد محتوا در وب سایت خود پیاده سازی کنیدو نتیجه را ببینید.

۱. شناخت مخاطب

قبل از تهیه پیش نویس یک محتوا، به یاد داشته باشید که شناخت مخاطبان خود اولین قدم شما برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوای ستاره خواهد بود.پس باید مخاطب هدف خود را بشناسید و بتوانید آنها را به عنوان مخاطب اولیه و ثانویه طبقه بندی کنید و بدانید که چگونه برای مخاطب خاص خود محتوای عالی ایجاد کنید.

۲. مدل هرم معکوس

امروزه خوانندگان دامنه توجه محدودی دارند، آنها در عرض چند ثانیه تصمیم می گیرند که آیا صفحه وب شما اطلاعات مورد نظرشان را دارد یا خیر. بنابراین، مهم است که محتوای خود را مانند یک هرم معکوس طراحی کنید. ایده ، پیام های اصلی و اطلاعات مهم را در ابتدا قرار دهید. مقدمه باید قوی باشد و بتواند توجه خوانندگان را به خود جلب کند. هنگامی که توجه خوانندگان خود را جلب کردید، آنها را با حقایق و داده های زیادی درگیر کنید.

آموزش نویسندگی یکی از مهارت هایی که برای تولید محتوا به آن نیاز دارید را به شما یاد میدهد. اگر برای شرکت در کلاس نویسندگی آنلاین به دنبال آموزشگاهی مطمئن با مدرسانی با تجربه هستید، از سایت آموزشگاه نویسندگی فحوا fahwa.ir دیدن فرمایید.

۳. جملات کوتاه و ساده

باجملات کوتاه و ساده بنویسید. مقالات آسان خوانندگان بیشتری را جذب خواهند کرد.

روی دستور زبان تمرکزکنید، هیچ خطایی در این زمینه پسندیده نیست.

۴.محتوای خود را با کلمات کلیدی مرتبط با معنا پر کنید

محتوای شما هرچقدر عالی به نظر برسد، کامل نیست، مگر اینکه به مخاطبان مناسب برسد. برای کمک به دسترسی وسیع و آسان مخاطبان به محتوای شما به کلمات کلیدی خاصی نیاز دارید. کلمات کلیدی به محتوای شما در رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو کمک می کنند و ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد.

۵. از صدای فعال در جملات خود استفاده کنید

همیشه از صدای فعال برای جملات خود استفاده کنید. یعنی موضوع خود را در ابتدای جمله نگه دارید صدای فعال یک راه عالی برای ایجاد محتوای خواننده پسند است.

۶. محتوای بصری ایجادکنید

هنگام ایجاد محتوای عالی، درک این نکته ضروری است که یک مقاله فقط در مورد کلمات و جملات نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که به مقاله شما جان می دهد. اولین چیزی که باید اضافه کنید نمونه هایی از زندگی واقعی است که می تواند به خواننده کمک کند تا با موضوع اصلی مقاله شما ارتباط برقرار کند. در کنار این ها می توانید از تصاویر، داده ها، جداول، نمودارها استفاده کنید. تصاویر و نمودارها به خواننده کمک می کنند تا موضوع یا مفهومی را بهتر درک کند

۷. اصطلاحات تخصصی را از خود دور نگه دارید

دنیای آنلاین برای همه است، نه فقط برای متخصصانی که می توانند کلمات پیچیده را درک کنند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تمام ایده ها و افکاری که بیان می کنید به زبان ساده توضیح داده شده اند تا حتی یک فرد معمولی بتواند آنها را درک کند. از اصطلاحات فنی و اصطلاحات تخصصی خودداری کنید زیرا اکثر خوانندگان آنها را درک نمی کنند. همچنین، به مقالات مختلف پیوندهایی بدهید تا خوانندگان بتوانند اطلاعات دقیق تری در مورد یک موضوع خاص دریافت کنند.

۸. از مترادف استفاده کنید

بازی با کلمات لذت بخش است و می تواند به جذب مخاطب شما کمک کند. اگر در پیدا کردن کلمات انتخابی مشکل دارید، همیشه می توانید به ابزارها و فرهنگ لغت آنلاین نگاه کنید.

۹. لایه بندی محتوای وب سایت

نکته مهم در مورد یک وب سایت این است؛ که شما به عنوان یک نویسنده محتوا مسئول هدایت خوانندگان از یک صفحه به صفحه دیگرهستید و نیز، مسئول راهنمایی خوانندگان برای کشف اطلاعات بیشتر با پیوند دادن کلمات یا عبارات خاص به صفحات وب دیگر، به ویژه صفحات وب سایت خود هستید.

۱۰. نکات دردناک مخاطب خود را درک کنید

به غیر از پیش بینی آنچه مخاطبان شما ممکن است به دنبال آن باشند، می توانید آنچه را که آنها به دنبال آن هستند جستجو کنید.

سپس می توانید محتوای خود را حول نقاط درد آنها تنظیم کنید تا از نظر احساسی با آنها ارتباط برقرار کنید

نتیجه

نوشتن کار سختی است و نوشتن محتوا برای یک وب سایت حتی سخت تر است. با این حال، لازم نیست که آن را در اولین بار به درستی انجام دهید. پس از انتشار محتوا، می توان هر ماه آن را بررسی و بهینه کرد تا ببیند چه چیزی خوب و چه چیزی خوب نیست. نکات ایجاد محتوا در بالا شما را آماده می کند تا حتی برای خوانندگان اینترنتی کوتاه مدت، محتوا ایجاد کنید.

در موضوعات روزمره مانند فناوری، رسانه های اجتماعی، سلامت، سرگرمی و غیره همیشه فضایی برای محتوا وجود دارد که می توانید هنگام تولید محتوا از آنها شروع کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی