| کد مطلب: ۱۶۸۱۵

لحظه آخر معرف ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط

لحظه آخر معرف ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط

در حال حاضر هزینه‌های سفر چه از نوع داخلی و چه از نوع خارجی بسیار بالا رفته و این مساله باعث شده است که بسیاری از افراد قید سفر کردن را بزنند یا میزان مسافرت‌هایشان نسبت به قبل بسیار کمتر شود. اما اگر بدانید مرجعی وجود دارد که می‌توانید با وجود تورهای داخلی و خارجی ارزان پیدا کنید، آیا دوباره به سفر کردن باز نمی‌گردید؟ وب‌سایت لحظه آخر چنین امکانی را برای گردشگران فراهم کرده است. در این مطلب قصد دارید چند و چون این قضیه را بررسی نماییم.

لحظه آخر؛ مرجع تورهای داخلی ارزان قیمت

وب‌سایت لحظه آخر را باید یک پلتفرم ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی دانست که به‌عنوان موتور جستجوی تور و بلیط و هتل به مسافرین این امکان را می‌دهد در هر زمان از خدمات صدها آژانس مطلع گردند و با مقایسه مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. به عبارت ساده‌تر آژانس‌های مسافرتی مختلف، در این وب‌سایت انواع تورهای داخلی مانند تور کیش، تور قشم، تور شیراز و هر مقصد دیگری در ایران را برنامه‌ریزی می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید انواع متنوعی از تورها با قیمت‌های مختلف را در این وبسایت ببینید. یکی از اهداف این وبسایت ارائه تورهای مسافرتی در ارزان‌ترین حالت خود یا به اصطلاح عامیانه «کف قیمت بازار» است.

بنابراین مسافرانی که به دنبال مسافرت‌‌های ارزان قیمت هستند، می‌توانند به پلتفرم لحظه آخر مراجعه کرده، ارزان‌ترین تور به هر مقصدی را پیدا نمایند و برای رزرو آن اقدام کنند. اگر در این حالت هم هزینه سفر برایتان زیاد است، می‌توانید با کارشناسان لحظه آخر تماس بگیرید و برای داشتن یک مسافرت ارزان‌تر از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید. آنها فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت سفر مانند زمان تعداد روزهای سفر، هتل، وسیله سفر و... را بررسی و بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهند داد.

ارزان ترین تورهای داخلی لحظه آخر

در حال حاضر برخی از ارزان‌ترین تورهای لحظه آخر به شرح زیر است:

نام تور

قیمت

تور ریلی قشم خرداد

995 هزار تومان

تور مشهد تعطیلات خرداد

2 میلیون و 790 هزار تومان

تور کیش از شیراز 20 خرداد

2 میلیون و 990 هزار تومان

تور اقساطی کیش بهار

3 میلیون و 965 هزار تومان

تور قشم خرداد

4 میلیون و 50 هزار تومان

تور کیش خرداد

4 میلیون و 300 هزار تومان

تور شیراز خرداد

4 میلیون و 855 هزار تومان

لحظه آخر؛ مرجع تورهای خارجی ارزان قیمت

همانطور که می‌توانید تورهای داخلی ارزان را از وبسایت لحظه آخر پیدا کنید، امکان یافتن تورهای خارجی ارزان نیز وجود دارد. حتی اگر کمی در جستجو کوشاتر باشید می‌توانید پکیج‌هایی دقیقه نودی به مقاصد مختلف دنیا را نیز پیدا کنید و هزینه سفر را پایین‌تر هم بیاورید. اینکه هزینه یک سفر خارجی ارزان شود، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما مقصد سفر مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل است. برخی از تورهای خارجی، مانند تورهای اروپایی ماهیت گرانی دارند اما برخی دیگر از مقاصد مانند ترکیه، ارمنستان، گرجستان و... را می‌توانید با قیمت ارزان سفر کرد.

ارزان ترین تورهای خارجی لحظه آخر

در جدول زیر می‌توانید ارزان‌ترین تورهای خارجی حال حاضر وبسایت لحظه آخر را مشاهده کنید.

نام تور

قیمت

تور ترکیه تعطیلات خرداد

15 میلیون و 760 هزار تومان

تور استانبول بهار

12 میلیون و 990 هزار تومان

تور دبی خرداد

15 میلیون تومان تومان

تور کوالالامپور بهار و تابستان

40 میلیون و 300 هزار تومان

تور باتومی بهار و تابستان

15 میلیون و 140 هزار تومان

تور تفلیس بهار

8 میلیون و 850 هزار تومان

تور بهار تفلیس

9 میلیون و 190 هزار تومان

لحظه آخر؛ مرجع ارائه تورهای قسطی

اگر در میان تورهای ارزان قیمت وب‌سایت لحظه آخر نتوانستید، گزینه مناسب خود را پیدا کنید؛ می‌توانید به سراغ گزینه قسطی بروید و با تقسیم هزینه سفرتان را انجام دهید. در صفحه تور اقساطی لحظه آخر شرایط چنین سفری به صورت مفصل توضیح داده شده است اما به‌طورکلی باید بدانید در تورهای اقساطی باید مبلغی از هزینه سفر را در ابتدای کار بپردازید و مابقی برایتان قسط‌‌بندی خواهد شد. به ازای اقساط از شما چک صیادی می‌گیرند و پس از پرداخت قسط‌ها، این چک‌ها را به شما باز می‌گردانند.

لحظه آخر؛ مرجع ارائه تورهای قسطی

ارزان ترین تورهای اقساطی لحظه آخر

در جدول زیر می‌توانید ارزان‌ترین تورهای اقساطی در وبسایت لحظه آخر را مشاهده کنید.

نام تور

قیمت

تور زمینی وان ویژه تعطیلات خرداد

3 میلیون و 710 هزار تومان

تور زمینی وان بهار

3 میلیون و 990 هزار تومان

تور زمینی کربلا بهار

7 میلیون و 900 هزار تومان

تور تفلیس خرداد

8 میلیون و 990 هزار تومان

تور استانبول بهار و تابستان

12 میلیون و 990 هزار تومان

تور آنتالیا بهار

13 میلیون و 760 هزار تومان

تور کوش آداسی بهار

21 میلیون تومان

با لحظه آخر ارزان سفر کنید!

در این مطلب درباره تورهای داخلی و خارجی ارزان که می‌توانید از وبسایت لحظه آخر رزرو کنید، صحبت نمودیم. همچنین از تورهای اقساطی به عنوان یک راه دیگر برای شکستن هزینه‌های سفر یاد کردیم. اگر دلتان برای سفر کردن تنگ شده و نگران هزینه‌ها هستید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و تور موردنظر خود را رزرو کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی