| کد مطلب: ۲۰۲۶۱

اگر این 4 حقیقت را نمی‌دانید، مهاجرت نکنید!

اگر این 4 حقیقت را نمی‌دانید، مهاجرت نکنید!

یکی از تغییراتی که می‌تواند زندگی شما را برای همیشه متحول کند؛ مهاجرت است. مثل هر تغییر اساسی دیگری، این تغییر هم نیازمند کسب آمادگی‌های لازم است تا تأثیر مثبت داشته باشد. سفر به یک کشور خارجی برای اقامت تحصیلی و کاری با سفر توریستی تفاوت‌های عمده‌ای دارد و در صورت عدم آشنایی با این تفاوت‌ها و نداشتن آمادگی لازم، به احتمال زیاد پروسه اخذ ویزا و اقامت شما در کشور مقصد با شکست مواجه می‌شود.

در این مقاله قرار است شما را با 4 حقیقت ضروری در مورد مهاجرت و تأثیر آن‌ها روی موفقیت این فرایند آشنا کنیم. همچنین موسسه اپلایرز (www.applyers.ir) را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند در مورد یکی از ضروریات مهاجرت یعنی داشتن یک مشاور مطمئن، متخصص و باتجربه به شما کمک کند.

 

  1. دانستن زبان کشور مقصد؛ واجب‌تر از نان شب!

شاید تصور کنید که برای تحصیل به زبان انگلیسی یا کار در یک شرکت بین‌المللی تنها دانستن همین زبان کفایت می‌کند؛ اما تجربه اپلایرز و آن‌هایی که به کشورهای غیرانگلیسی‌زبان مهاجرت کرده‌اند، ثابت کرده که دانستن زبان کشور مقصد از نان شب هم واجب‌تر است؛ چون بدون داشتن این مهارت برای کارهای روزمره خود مثل خرید، گرفتن تاکسی، پرسیدن آدرس و ... با مشکلات اساسی روبرو می‌شوید.

همچنین اطلاع از زبان کشور مقصد، به شما کمک می‌کند تا با فرهنگ آنجا بهتر آشنا شوید و به‌اصطلاح بهتر «جا بیفتید». ندانستن زبان ارتباط با مردم و هماهنگ شدن با جامعه را دشوار می‌کند.

 

  1. هزینه‌های لازم برای مهاجرت؛ آن هم به یورو و دلار!

حقیقت این است که گرفتن ویزا و اقامت در کشوری دیگر به یک سری هزینه‌های حداقلی نیاز دارد و باید این هزینه‌ها را به دلار، یورو، پوند و ... بپردازید که روزبه‌روز در حال گران‌تر شدن هستند. هر سفارتی برای بررسی مدارک، مصاحبه و صدور ویزا از شما هزینه‌ای را دریافت می‌کند و باید هزینه‌های مربوط به ترجمه مدارک، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، بلیت هواپیما، انگشت‌نگاری (بیومتریک) را هم به هزینه‌های بررسی ویزا اضافه کنید.

علاوه بر این، هر نوع ویزا هم هزینه‌های خاص خود را دارد. به غیر از تمامی این هزینه‌ها، باید مقداری پس‌انداز هم برای دورانی که هنوز در کشور مقصد جا نیفتاده‌اید و کار پیدا نکرده‌اید کنار بگذارید.

مشاوران اپلایرز پس از انتخاب مقصد تناسب با شرایط و ترجیحات شما، هزینه‌های لازم برای مراحل مختلف گرفتن ویزا را به شما اطلاع می‌دهند و در مورد نحوه ارائه صحیح تمکن مالی به شما کمک می‌کنند.

  1. آمادگی روحی و روانی برای رد کردن 7 خان مهاجرت

کسب آمادگی روحی و روانی برای تمامی مراحل مهاجرت به اندازه 2 مورد بالا اهمیت دارد و بدون داشتن آن، دانش زبان سطح بالا و بودجه کافی کارایی زیادی نخواهد داشت. انتظار طولانی و کشنده برای ویزا، ریجکت شدن و تلاش مجدد، دلتنگی برای خانواده و دوستان، چالش‌های هماهنگی با فرهنگ کشور مقصد و ... همگی می‌توانند شما را از ادامه مسیر منصرف کنند.

بعد از مستقر شدن در کشور مقصد، تا چند ماه حس یک توریست را خواهید داشت و بعد از آن به این حقیقت پی می‌برید که برای ادامه زندگی باید دنبال کار بگردید و ممکن است برای پیدا کردن آن با چالش‌های بیشتری نسبت به کشور خود مواجه شوید. همچنین نمی‌توانید دوستان و خانواده خود را ببینید و این موضوع زمانی بدتر می‌شود که شرایط سفر به ایران تا مدت زیادی برایتان مقدور نباشد.

تجربه موسسه اپلایرز ثابت کرده که بهتر است هم‌زمان با بهبود مهارت‌های زبانی و پس‌انداز، در مورد فرهنگ کشور مقصد هم مطالعه کنید و آمادگی روانی خود را بالا ببرید.

  1. مهاجرت به مشاور مطمئن و باتجربه نیاز دارد!

مهاجرت به هر کشور و گرفتن هر نوع ویزایی قوانین و ریزه‌کاری‌های خود را دارد که تنها مشاوران کارکشته و باتجربه از آن‌ها اطلاع دارند. در اپلایرز این مشاوران کارکشته و باتجربه را در کنار خود خواهید داشت و آن‌ها بهترین مقصد ممکن را بر اساس سوابق کاری، تحصیلی و شرایط شما برایتان انتخاب می‌کنند. همچنین به شما کمک می‌کنند که تمامی ملزومات لازم برای گرفتن ویزا را تأمین کنید و برای آن‌ها آماده شوید.

برای استفاده از خدمات مهاجرتی اپلایرز؛ وارد لینک زیر شوید:

www.applyers.ir

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی