| کد مطلب: ۲۰۰۲۹

مرکز پرینتر تهران

مرکز پرینتر تهران

امروزه دستگاه پرینتر یکی از نیازهای اساسی برای کسب و کارها، مراکز اداری و تجاری و حتی منازل می باشد، با توجه به این که شرکت ها و مجموعه‌های زیادی در تهران به خرید و فروش پرینتر مشغول هستند و انتخاب یک مرکز خرید معتبر مسئله‌ای چالش برانگیز خواهد بود.

بنابراین توصیه می‌شود یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش پرینتر را برای خرید انتخاب کنید تا دستگاهی با کیفیت و اصل را تهیه نمایید و از کار کردن با آن لذت ببرید زیرا بی کیفیت بودن پرینتر موجب اختلال در کار بسیاری از کسب و کارها خواهد بود.

در این مقاله از هم میهن قصد داریم بهترین مرکز پرینتر تهران و فروشگاه‌های معتبر فروش پرینتر و ماشینهای اداری را به شما معرفی کنیم پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید پرینتر در تهران

مرکز فروش پرینتر تهران در خیابان ایرانشهر است که در منطقه 6 تهران، نزدیک به میدان هفتم تیر، حد فاصل خیابان کرم خان زند و بلوار انقلاب، واقع شده است.  تنوع محصولات ماشین‌های اداری مانند انواع چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی و تعداد فروشگاه ها در این خیابان بسیار زیاد است.

همان طور که می‌دانید پرینتر ها انواع مختلفی دارند و در دو نوع لیزری و جوهر افشان در بازار موجود هستند و هم چنین بر اساس کاربری به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

•    پرینتر ها تک کاره که فقط کار چاپ را انجام می‌دهند.

•    پرینترهای چند کاره شامل پرینترهای 3کاره و 4کاره که علاوه بر عملیات چاپ، اسکن و کپی، در برخی از دستگاه‌ها فکس نیز انجام می دهند.

و همچنین پرینتر ها بر اساس برندهای معروف و مطرح در دنیا و بازار ایران عبارتند از:

•    پرینتر برند hp

•    پرینتر برند canon

•    پرینتر برند Samsung

•    پرینتر برند Brother

•    پرینتر برند Epson

2000

بهترین مراکز فروش پرینتر در خیابان ایرانشهر

با توجه به تعدد فروشندگان در خیابان ایرانشهر، هدف ما معرفی بهترین هاست. پس اگر قصد خرید پرینتر یا سایر ماشینهای اداری را دارید در این بخش بهترین مراکز خرید پرینتر در تهران را معرفی خواهیم کرد تا پرینتری با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت را تهیه کنید.

آوا فرهنگ آریا (پارس پرینت)

آوا فرهنگ آریا، مرکز فروش و خدمات ماشین‌های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی از برندهای معتبر جهانی مانند HP و Canon است و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر و 18 ماهه پارس پرینت آفا ارائه می‌کند. همچنین فروش انواع کارتریج، تونر، کاغذ، رول و مواد مصرفی به‌علاوه خدمات شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در این مرکز واقع در خیابان ایرانشهر انجام می‌شود.

شرکت آوا فرهنگ آریا بنا به نیاز مصرف‌کنندگان محترم اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی آوا فرهنگ کرده است تا مصرف کنندگان گرامی در سراسر ایران قادر به خریدی سریع، مطمئن و بدون واسطه کالای مورد نیاز خود با قیمت مناسب باشند.

آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه شهید دهقانی نیا، پلاک ۹ واحد ۳ و ۵

تلفن: ۰۲۱۸۸۳۱۶۰۰۰

موبایل: ۰۹۱۲۰۲۳۳۸۶۹

آوند پرینتر

آوند امروز در حوزه های مختلف از بازار ماشینهای اداری (تامین مواد مصرفی و قطعات یدکی) بازیگر اصلی است. اگرچه طیف گسترده ای را در این عرصه پوشش داده است اما هرگز تنوع را فدای کیفیت نکرده و همواره کیفیت محصول را مدنظر داشته است. آوند پرینتر در طی یک دهه فعالیت خود، تلاش کرده است با ایجاد ارتباط با شرکتهای مطرح دنیا قیمت رقابتی و کیفیت مناسب را در محصولاتی که به مشتریان عرضه می کند لحاظ نماید.

آدرس: تهران، خ ایرانشهر جنوبی، روبروی مسجد جلیلی، ساختمان ۴۷، طبقه دوم، واحد ۱۰

شماره تماس: 02188820036

اداریم (هپ پرداز)

شرکت ماشین های اداری هپ پرداز (اداریم)، در زمینه فروش و تعمیرات انواع ملزومات اداری از قبیل پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی، اسکناس شمار، کاغذ و سی دی خرد کن، تلفن و باکس های سانترال، کامپیوتر، لپ تاپ، سرور، لوازم جانبی و مواد مصرفی این دستگاه ها فعالیت می کند.

این شرکت در سال 1389 افتتاح گردیده و از آن زمان در حال خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز بوده است. خدمات سریع و باکیفیت اداریم، منجر به آن شده است که شرکت ها و مراکز معتبری اعم از خیریه نیکان و تمامی زیر مجموعه های آن، برخی از زیر مجموعه های شرکت توسعه متروی تهران و دیگر مراکز معتبر از مشتریان ثابت و همیشگی اداریم یا همان شرکت ماشین های اداری هپ پرداز باشند.

آدرس: دفتر مرکزی: تهران – خیابان کریم خان – خیابان ایرانشهر – پلاک 280

شماره تماس: 88827590-021 - 09125332606

اطلس پرینتر

اطلس کار خود را از سال 1390 با نام گروه ماشین‌های اداری اطلس و با تیمی کوچک شروع کرد. در آن روزها، با هدف ارائه محصولات و خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، در زمینه ماشین‌های اداری فعالیت خود را آغاز نمود و با گسترش فعالیت‌های شرکت، در اواسط دهه 90 سایت فروش اینترنتی محصولات خود را با نام اطلس پرینتر راه‌اندازی کرد.

در سال‌های اولیه، فعالیت اصلی شرکت بر روی فروش بخش محدودی از محصولات ماشین‌های اداری متمرکز بود. با بهبود فرآیندها و گسترش شبکه توزیع، به تدریج توانست دامنه محصولات و خدمات خود را افزایش دهد.

آدرس: تهران-ایرانشهر شمالی. کوچه استاد سمندریان (مهاجر). پلاک ۱۳. واحد 9

شماره تماس: 02145277 – 09354527720

ایران چاپگر

ایران چاپگریکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده سنی، برای کاربران خود «تجربه لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که ایران چاپگراز نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره فعالیت خود افزوده است.

گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون، اچ‌پی وکانن ایران چاپگر، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است. شارژ کارتریج از دیگر خدمات ایران چاپگر می باشد.

آدرس: تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر شمالی کوچه برنا پلاک ۲۷ واحد ۶

شماره تماس: ۸۸۴۹۰۱۷۵

خانه پرینتر

خانه پرینتر متعلق به شرکت «سرزمین کالاهای هوشمند خاورمیانه» فعالیت خود را در سال ۱۳۶۷ به‌صورت سنتی در مرکز «ماشین‌های اداری» ایران عزیزمان (تهران - ایرانشهر) به‌عنوان یکی از معدود واردکنندگان عمده و مستقیم (چین، هنگ‌کنگ و امارات متحده عربی) درزمینه ماشین‌های اداری (انواع پرینتر، دستگاه فتوکپی، ویدئو پروژکتور، فکس، کاغذ، کارتریج و کلیه لوازم جانبی) آغاز کرد و در ادامه همگام با گسترش فضای اینترنت و IT کشور در سال 1393 اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خانه پرینتر نمود.

آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، ایرانشهر شمالی، کوچه دهقانی نیا، ساختمان آریا، واحد همکف

شماره تماس: 02145290

سخن آخر

در این راهنمای خرید پرینتر و چاپگر، بزرگترین مرکز پرینتر تهران واقع در خیابان ایرانشهر را به شما معرفی کردیم. همچنین چند تا از بهترین مراکز خرید پرینتر و ماشین های اداری را با ذکر نام، مشخصات و اطلاعات تماس در اختیار شما قرار دادیم. همگی مراکز نامبرده دارای فروشگاه اینترنتی بوده و علی‌رغم امکان تماس تلفنی و مراجعه حضوری، می‌توانید به وبسایت آنها جهت مشاهده انواع پرینتر، استعلام قیمت و خرید آنلاین مراجعه کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی