| کد مطلب: ۲۳۷۸۲

سوشال تریدینگ در نوبیتکس؛

پا جای پای معامله‌گران حرفه‌ای بگذارید

پا جای پای معامله‌گران حرفه‌ای بگذارید

نوبیتکس از قابلیت جدیدی به نام سوشال تریدینگ رونمایی کرده که شانس دریافت سود در بازار رمزارزها را برای شما به حداکثر می‌رساند.

به گزارش هم میهن آنلاین؛ نوبیتکس از قابلیت جدیدی به نام سوشال تریدینگ رونمایی کرده که شانس دریافت سود در بازار رمزارزها را برای شما به حداکثر می‌رساند. نوآوری جدیدی که در واقع امکان مشاهده رفتار معاملاتی کاربران حرفه‌ای را برای سایر کاربران فراهم می‌کند. این ویژگی منحصر بفرد برای اولین بار در یک پلتفرم رمزارز ایرانی در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌تواند کسب سود از معاملات تعهدی را برای بسیاری از کاربران تازه‌کار در جهان رمز ارزها امکان‌پذیر کند. ضمن اینکه در طی این مسیر کاربران تازه‌کار عملا در حال یادگیری و آموزش دیدن از کاربران حرفه‌ای هستند و البته نیاز به صرف وقت زیاد برای تحلیل نمودارها هم ندارند.  از سوی دیگر کاربران حرفه‌ای هم می‌توانند در قالب «راهبر» رفتارهای معاملاتی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند و از این روش درآمد جداگانه‌ای کسب کنند.

یک لقمه سود آماده!

برای اینکه در مورد نحوه عملکرد سوشال تریدینگ توضیح بدهیم ابتدا باید یک فلاش‌بک به گذشته بزنیم. یعنی حدود یکسال و نیم پیش که نوبیتکس معاملات تعهدی را طبق قوانین شرعی و قانونی داخل کشور، برای اولین بار پیاده‌سازی کرد. معاملات تعهدی  این امکان را به کاربر می‌دهد که در هر دو شرایط صعودی و نزولی بازار بتواند تا پنج برابر بیشتر سود کسب کند. بسیاری از کاربران از این قابلیت استفاده کردند و سودهای خوبی هم عایدشان شد اما مشکل اما این بود که بسیاری از کاربران عادی به دلیل پیچیدگی یا واهمه از ریسک‌ این نوع معاملات، از باز کردن موقعیت‌های تعهدی پرهیز می‌کردند. حالا اما با اضافه شدن ابزار سوشال تریدینگ اتفاق جدیدی افتاده. کاربران تازه‌کار یا افرادی که تا الان صرفا به معاملات اسپات بسنده می‌کردند، می‌توانند دقیقا قدم به قدم رفتار معاملاتی تریدرهای حرفه‌ای را اجرا کنند. در سوشال تریدینگ نوبیتکس به این تریدرهای حرفه‌ای «راهبر» می‌گویند. بنابراین هر کاربر عادی می‌تواند تا پنج راهبر را انتخاب کند و از همه استراتژی معاملاتی و هرگونه اقدام آن‌ها درجا و بدون تاخیر آگاه شود. اینجا کاربر هم می‌تواند تصمیم بگیرد که دوست دارد همان رفتاری که راهبر معاملاتی او انجام داده را تکرار کند یا نه. راهبرها هم که عموما معامله‌گران شناخته‌شده‌ای هستند، می‌دانند عملکرد و سود و زیان احتمالی‌شان به صورتی عمومی گزارش می‌شود و در صورت تمایل می‌توانند در ازای فالو شدن توسط دیگر کاربران، کسب درآمد کنند.

برای استفاده از قابلیت سوشال تریدینگ نوبیتکس می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی