| کد مطلب: ۱۷۲۰۰

فارغ‌التحصیلی کاریزی‌ها

فارغ‌التحصیلی کاریزی‌ها

نخستین گروه از دانش‌پذیران طرح مسئولیت اجتماعی کاریز آروان‌کلاد با به پایان رساندن کامل دوره‌‌های آموزشی، در بهار ۱۴۰۳ فارغ‌التحصیل شدند.

این فارغ‌التحصیلان از شهرهای زابل، بم، کرمان، میناب، چابهار و مناطق مختلف تهران بودند و طی سه سال گذشته و بنا به انتخاب‌شان، رشته‌های برنامه‌نویسی وب، شبکه، امنیت سایبری، طراحی UI/UX و دیجیتال مارکتینگ را زیر نظر منتورهایی از آروان‌کلاد و اکوسیستم فناوری کشور فرا گرفتند.

بنا به گزارش دست‌اندرکاران کاریز در مراسم فارغ‌التحصیلی این دانش‌پذیران، درحال‌حاضر نیمی از ۲۷ فارغ‌التحصیل کاریز، پس از پایان دوره‌های آموزشی و پشت سر گذاشتن بوت‌کمپ، وارد بازار کار شدند و نیمی دیگر آماده‌ی ورود به بازار کار هستند.

کاریز آروان‌کلاد در زمستان ۱۳۹۹ با هدف توانمندسازی آموزشی نوجوانان و جوانانی راه‌اندازی شد که دسترسی کمتری به محتوای آموزش تخصصی دارند تا با فراگرفتن رشته‌های آی‌تی و دیجیتال در زمان ورود به بازار کار، فرصت اجتماعی برابرتری داشته باشند.

دانش‌پذیرانی که تغییر، ساخت و تحقق مسیر آینده‌شان را از مسیر فناوری دنبال می‌کنند. درحال‌حاضر دانش‌پذیرانی از ۱۶ شهر ایران در این طرح توانمندسازی آموزشی حضور دارند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی